اخبار سیاسی

ملاقات معاون وزیر خارجه زیمبابوه با امیرعبداللهیان

معاون وزیر خارجه زیمبابوه عصر امروز (چهارشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو کرد.

10 اردیبهشت 1401

رایزنی های فشرده در وین در جریان است

رایزنی ها بین هیأت جمهوری اسلامی ایران و هیأت های 1+4 به صورت فشرده در شهر وین در جریان است.

9 اردیبهشت 1401

جزئیات برگزاری هزار و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - هزار و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن برگزار می گردد.

1 اردیبهشت 1401

یونهاپ؛ نشست کاری ایران و کره جنوبی در مورد پول های بلوکه تهران

منابع آگاه می گویند مقام های سئول و تهران در حال برنامه ریزی برای برگزاری نشست کاری در ماه آینده میلادی، جهت بحث درباره اموال مسدود ایران در بانک های کره جنوبی هستند.

30 فروردین 1401

وزیر کار: طراحی اکوسیستم ملی اشتغال به کاهش بیکاری یاری می نماید

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی اکوسیستم ملی اشتغال را نقشه ای بسیار منسجم از تعامل حلقه های مختلف ترسیم کرد که می تواند به ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری یاری کند.

23 فروردین 1401

تخصیص 15 هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگاران، سیداحسان خاندوزی در حاشیه نشست گزارش عملکرد و بررسی نحوه اجرای تبصره 18 قانون بودجه گفت: یکی از تکالیف بر زمین مانده بودجه 1400 اختصاص تسهیلات ایجاد اشتغال بود که در قالب تبصره 18 بودجه 1400 قرار داشت و تخصیص این تسهیلات به تأخیر افتاده...

21 فروردین 1401

قطعی برق کاراکاس و 15 استان ونزوئلا

در پی حمله به سیستم برق ملی ونزوئلا، برق کاراکاس و 15 استان این کشور قطع شد.

20 فروردین 1401

افزایش اعتراضات ضد واکسن ها در کانادا

اعتراضات ضد واکسن ها در کانادا در پی آخرین اظهارات جاستین ترودو نخست وزیر افزایش یافت.

18 فروردین 1401

وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها

تهران (پانا) - معاون شهردار تهران با اشاره به نشست مشترک بودجه میان رئیس و اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس، از قول قطعی این فراکسیون برای حل مسائل منابع اقتصادی شهرداری ها در بودجه 1401 کشور اطلاع داد.

12 اسفند 1400

چراغ سبز کاری به بازنشسته ها!

بازنشسته ها در حالی که نمی توانند به عنوان روسای فدراسیون های ورزشی فعالیت کنند اما این امکان برای آن ها فراهم شده است تا به عنوان رییس هیات های ورزشی استانی و شهرستانی انتخاب شوند هرچند به تازگی از سوی وزارت ورزش و جوانان سنگ بزرگی پیش پای آن ها گذاشته...

30 بهمن 1400

وعده رئیس هیات مدیره پرسپولیس برای پرداختی به بازیکنان

به گزارش خبرنگاران، بیژن ذوالفقارنسب که اخیرا به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، بعد از خاتمه بازی این تیم مقابل فجر سپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط روحی بازیکنان، بازی خوبی بود.

25 بهمن 1400

فرامرز صدیقی؛ عزلت نشین یا رانده شده؟

در تمام یک سال گذشته به رسم همه احوالپرسی هایمان از هنرمندان قدیمی، دنبال باریگری بودیم که با وجود پیدا کردن شماره تلفنش، هیچ گاه پیروز به صحبت با او نشدیم و حتی پیگیری از بعضی همکارانش در خانه سینما نشان می داد آن ها هم در پی رد و نشانی از او هستند. حالا...

15 بهمن 1400

مقتدایی: دولت تقویت معیشت مردم را دستور کار اصلی خود قرار دهد

خبرنگاران - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با گذشت چند ماه از شروع دولت باید شاهد فرایند تثبیت قیمت ها باشیم اما متاسفانه نه تنها این مهم اتفاق نیفتاده بلکه قیمت ها همچنان روبه افزایش هستند.

14 بهمن 1400

طحان نظیف: شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی صنعت خودرو هیچ ایرادی ندارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو رفع شده است و ایرادات مجمع بر اساس مقررات به مجلس منتقل می گردد.

5 بهمن 1400

تراژدی منابع مشترک آب

مسئله آب در ایران اگرچه در یک دهه گذشته به دغدغه اصلی بسیاری از کارشناسان این حوزه تبدیل شده بود؛ اما کمتر در سیاست های رسمی و نگاه سیاست گذاران برجسته شده و شاید مسائل امروز هم ریشه در این کم توجهی دارد.

30 دی 1400

تاکید بر فهم دقیق شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد از سوی مدیران

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت فهم دقیق از موضوع مهم شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرایی مدارس شاهد بعلاوه ضروری دانستن شناسنامه، بر اجرای آن اولویت دارد.

17 دی 1400

تبادل آثار تاریخی یک امر لازم و طبیعی بین کشورها است

ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، تبادل آثار تاریخی یک امر لازم و طبیعی بین کشورها است.

14 دی 1400

رانندگان در هر مراجعه به پمپ بنزین ها تنها 30 لیتر دریافت می نمایند

طبق اظهارات مایک فارنورث، وزیر ایمنی عمومی، اقدامات نو برای اطمینان از جابجایی افراد، کالاها و خدمات اساسی لازم است، زیرا استان همچنان در حال مقابله با سیل، رانش زمین و سایر اثرات رویداد تاریخی آب و هوایی هفته است.

12 دی 1400

باید ظرفیت جذب پزشک به سالانه 8 هزار نفر افزایش یابد

عضو کمیسیون بهداشت گفت: برای بهبود شرایط فعلی پزشکی باید بر اساس شاخص های جمعیتی توزیع پزشکان را انجام بدهیم. وقتی پزشکان با سهمیه منطقه ها محروم تخصص قبول می شوند و تخصص هم می گیرند، در نهایت ...

9 دی 1400

نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد

ابراهیم عزیزی جزئیاتی از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح را تشریح کرد.

9 آذر 1400
تعداد: (196)