اخبار مجلس

وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها

تهران (پانا) - معاون شهردار تهران با اشاره به نشست مشترک بودجه میان رئیس و اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس، از قول قطعی این فراکسیون برای حل مسائل منابع اقتصادی شهرداری ها در بودجه 1401 کشور اطلاع داد.

12 اسفند 1400

مقتدایی: دولت تقویت معیشت مردم را دستور کار اصلی خود قرار دهد

خبرنگاران - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با گذشت چند ماه از شروع دولت باید شاهد فرایند تثبیت قیمت ها باشیم اما متاسفانه نه تنها این مهم اتفاق نیفتاده بلکه قیمت ها همچنان روبه افزایش هستند.

14 بهمن 1400

باید ظرفیت جذب پزشک به سالانه 8 هزار نفر افزایش یابد

عضو کمیسیون بهداشت گفت: برای بهبود شرایط فعلی پزشکی باید بر اساس شاخص های جمعیتی توزیع پزشکان را انجام بدهیم. وقتی پزشکان با سهمیه منطقه ها محروم تخصص قبول می شوند و تخصص هم می گیرند، در نهایت ...

9 دی 1400

دو نماینده مجلس در کابینه رئیسی؛ چرا قاضی زاده کنار زده شد؟

ابراهیم رئیسی، خاندوزی و ساداتی نژاد را به نام وزرای پیشنهادی خود در دولت سیزدهم معرفی کرد.

25 مرداد 1400

پیگیر مطالبات بازاریان و امهال پرداخت حق بیمه، عوارض و مالیات اصناف هستیم

تهران (پانا) - به گفته رئیس اتاق اصناف همدان با تغییر رنگبندی همدان از لحاظ شیوع و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا و خاتمه محدودیت فعالیت مشاغل گروه دو، متاسفانه همچنان شاهد تداوم مسائل و مسائل پیش روی بازاریان و کسبه هستیم و این در حالی است که نقش کلیدی...

25 خرداد 1400

اضافه وزن و کم تحرکی در بین نمایندگان مجلس بیداد می نماید

به گزارش خبرنگاران، حسن محمدیاری با حضور در فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن ملاقات با افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر نمایندگان مجلس به ورزش همگانی، سلامت مردم بیشتر از گذشته در اولویت برنامه ها قرار بگیرد....

23 خرداد 1400

فارس من، ماجرای ممنوعیت گرانی اینترنت در سال 1400 ، وزارت ارتباطات: افزایش قیمت، غیرمجاز بوده و اصلاح می گردد

ماجرای ممنوعیت گرانی اینترنت در سال 1400 به پشتوانه مصوبه مجلس، در عمل کمی پیچیده شده است، یعنی افزایش تعرفه اینترنت با شرایطی می تواند مجاز یا غیرمجاز باشد؛ کاربران هر شرکت، گرانی را به 195 گزارش نمایند تا هر مورد آنالیز گردد. اما...

21 خرداد 1400

نحوه فعالیت ادارات مالیاتی در پیک چهارم کرونا

تهران (پانا) - نحوه فعالیت واحدهای ستادی و ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در دوران پیک چهارم کرونا اعلام شد.

18 اردیبهشت 1400

طرح منع استفاده از خارجی ها اصلا در مجلس مطرح نیست، وزارت ورزش باید جوابگوی عملکردش باشد خبرنگاران

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مطرح شدن چنین طرح هایی در مجلس مسبوق به سابقه است و هواداران باشگاه های استقلال و پرسپولیس نگران نباشند، زیرا اعضای فراکسیون ورزش این اجازه را نخواهد داد قوانینی علیه فوتبال مصوب شود.

26 فروردین 1400

روحانی: انتقال آب به استانهای شرقی تحولی تاریخی است خبرنگاران

رئیس جمهور با اشاره به انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استانهای شرقی از جمله خراسان ، گفت: این یک تحول تاریخی بسیار عظیم است که توسط شرکت های معدنی در حال اجرا است.

15 فروردین 1400

شرح آذری جهرمی درباره تلگرام ، مشکل اصلی کیفیت اینترنت از انحصار است

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی درباره فیلترینگ در فضای مجازی و خصوصا تلگرام گفت: امروز تلگرام که در ایران فیلتر است و من نمی دانم چرا باید هنوز فیلتر باشد، برای مدتی از دسترس خارج شد اما همه آغاز کردند به انتقاد از وزیر ارتباطات. اظهارنظر من...

13 بهمن 1399

تصویب طرح ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو

تهران (پانا) - با موافقت کمیسیون های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو به تصویب رسید و آماده ارائه به صحن شورا شد.

10 بهمن 1399

تکذیب بازگشایی مدارس از نیمه آذر

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای بازگشایی مدارس از نیمه آذر را تکذیب کرد.

9 دی 1399

نانسی پلوسی مجددا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد

تهران (پانا)- دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا مجددا نانسی پلوسی را برای دو سال ریاست بر این مجلس معین کردند.

29 آذر 1399

جزئیات تشکیل شرکت متران در شهرداری تهران

مدیرعامل مترو تهران در مورد جزئیات تشکیل شرکت متران گفت: متران یک شرکت هماهنگ کننده خواهد بود که ابزار ساخت واگن ندارد اما هماهنگ کننده خواهد بود.

25 مهر 1399

خبرنگاران آذری جهرمی:افزایش درآمد پست نباید از جیب مردم تامین گردد

تهران - خبرنگاران - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا بر مصوبه شرکت پست، ارسال بسته های بالای پنج کیلوگرم به اجبار باید با پست پیشتاز انجام می گردد که این کار، افزایش درآمد از جیب مردم است. من و سازمان تنظیم مقررات با آن مخالف هستیم.

17 مهر 1399

انتقاد رهبران کنگره از فرمان اجرایی ترامپ درباره بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنا از فرمان اجرایی کمک های اقتصادی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، برای بیماران کرونایی انتقاد کردند.

7 مهر 1399

صندلی ریاست نیازمند سرباز خط نظام است، لزوم ریاست قالیباف در بزنگاه سیاسی انقلاب

سارا فلاحی، منتخب مردم ایلام در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ایران گفت: الزام ریاست قالیباف در بزنگاه سیاسی انقلاب وجود دارد.

8 مرداد 1399

آیا مجلس حق عزل حقوقدانان شورای نگهبان را دارد؟

نمایندگان مجلس در جلسه علنی دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99 طرحی را تصویب نمودند که طبق آن امکان عزل حقوقدانان شورای نگهبان توسط مجلس شورای اسلامی بر طبق ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس و تبصره های آن امکانپذیر می گردد.

4 مرداد 1399

خبرنگاران نگهبانان محله در عجب شیر ساماندهی می شوند

مراغه - خبرنگاران - فرماندار عجب شیر بر اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از سرقت در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا، نگهبانان محله با همکاری نیروی انتظامی، بخشداران و دهیاران ساماندهی خواهند شد.

20 تیر 1399
تعداد: (26)