مقالات گردشگری

شخصیت های بهترین انیمیشن های 2021 چگونه طراحی شدند؟

برخی از انیمیشن های امسال که جزو مدعیان اصلی فصل جوایز هستند، به ما می گویند که چگونه چهره یک کاراکتر بازتابی از درون اوست و زمینه های موضوعی را که فیلم در آن ها به مکاشفه می پردازد، قوت می بخشد. از انیمیشن لوکا گرفته تا انیمه ژاپنی بل، طراحان شخصیت های...

23 اردیبهشت 1401

10 تا از لاکچری ترین تفریحات کیش

جزیره کیش، فهرست بالایی از تفریحات لاکچری و مجذوب کننده را در خود جای داده است که هر یک به نوعی منحصر به فردند و فقط امکان تجربه آن ها فقط در جزیره کیش وجود دارد.

15 اردیبهشت 1401

کاروان پرسپولیس به سیرجان رسید، یک تمرین تا سوپرجام

به گزارش خبرنگاران، کاروان پرسپولیس عصر امروز با یک پرواز چارتر به سیرجان کرمان رسید و سپس به سمت هتل محل اقامت حرکت کرد.

15 اردیبهشت 1401

ملاقات معاون وزیر خارجه زیمبابوه با امیرعبداللهیان

معاون وزیر خارجه زیمبابوه عصر امروز (چهارشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو کرد.

10 اردیبهشت 1401

رایزنی های فشرده در وین در جریان است

رایزنی ها بین هیأت جمهوری اسلامی ایران و هیأت های 1+4 به صورت فشرده در شهر وین در جریان است.

9 اردیبهشت 1401

چه بالشی برای سفرهای هوایی انتخاب کنیم؟

توصیه هایی برای انتخاب بالش سفرییکی از نکاتی که در رابطه با یک سفر هوایی طولانی مورد توجه است، به همراه داشتن بالش مسافرتی است. ضروری است یا نه؟ من می گویم بله! به همراه بردن یک بالش مسافرتی برای همه مساله مهمی نیست، در حقیقت فکر می کنم برای به همراه داشتن...

4 اردیبهشت 1401

یونهاپ؛ نشست کاری ایران و کره جنوبی در مورد پول های بلوکه تهران

منابع آگاه می گویند مقام های سئول و تهران در حال برنامه ریزی برای برگزاری نشست کاری در ماه آینده میلادی، جهت بحث درباره اموال مسدود ایران در بانک های کره جنوبی هستند.

30 فروردین 1401

چگونه از فرودگاه منچستر به مرکز شهر برویم؟

حمل و نقل فرودگاه منچسترمنچستر شهری مهم در شمال غربی انگلیس است و آنقدر جاذبه دارد که کسانی که برای اولین بار به این شهر می فرایند نمی دانند بازدید از دیدنی های شهر را از کجا آغاز نمایند! معماری یا هنر؟ مغازه ها یا جاذبه هایی ورزشی؟ تمامی گردشگرانی که...

29 فروردین 1401

بهادری جهرمی: در پیگیری شبانه روزی منافع ملت خستگی معنا ندارد

سخنگوی دولت با اشاره به سفر رئیس جمهوری به منطقه ها سیل زده کرمان، گفت: وقتی خدمت، تعهدی صادقانه باشد، در پیگیری شبانه روزی منافع ملت، خستگی معنایی ندارد.

27 فروردین 1401

طبیعت زمستانی سفیدکوه خرم آباد

#سفیدکوه خرم آباد این روزها رخت برفی بر تن نموده است و جاذبه های طبیعی آن #کوهنوردان و #گردشگران را به خود می خواند.

25 فروردین 1401

افتتاح عمیق ترین استخر غواصی جهان در دبی

عمیق ترین استخر غواصی جهان با 60 متر عمق و گنجایش 14 میلیون لیتر آب شیرین در دبی، محبوب ترین مقصد گردشگری امارات متحده عربی، افتتاح شد.

24 فروردین 1401

در نوروز 99 با تور مجازی تهرانگردی کنید

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اطلاع داد که امکان بازدید مجازی از موزه ها و اماکن مهم تاریخی مرکز در نوروز 99 به صورت مجازی فراهم شده است.

20 فروردین 1401

افزایش اعتراضات ضد واکسن ها در کانادا

اعتراضات ضد واکسن ها در کانادا در پی آخرین اظهارات جاستین ترودو نخست وزیر افزایش یافت.

18 فروردین 1401

نکاتی ضروری برای افراد دیابتی در سفر

نکات امنیتی برای سفر افراد دیابتیاگر دیابت دارید و عاشق سفر هستید، با رعایت چند نکته ساده می توانید به هر کجا که می خواهید بروید. این موضوع شامل تماشا دکترتان قبل از سفر هم می گردد. قبل از سفر افراد دیابتی باید یک چک آپ کامل نمایند. برای برنامه ریزی، پس...

15 اسفند 1400

برگزاری تور لالایی مادرانه نوای صلح در اماکن تاریخی

تور لالایی مادرانه نوای صلح با همکاری موزه ملی ایران، کاخ موزه نیاوران و 13 منطقه تاریخی در سراسر ایران از ششم مهر و هم زمان با روز جهانی گردشگری شروع به کار می نماید.

15 اسفند 1400

SameSame اپلیکیشنی برای ترجمه تصاویر به 100 زبان گوناگون

دیکشنری تصویری همراهی مناسب در سفرSameSame Visual Translator اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی های اندروید و آی او اس است که یک دیکشنری تصویری بسیار مجذوب کننده را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

13 اسفند 1400

چای خوری در قهوه خانه حاج علی درویش

می گویند 90 سال است که اهالی بازار تهران و گردشگران خارجی را به چای، قهوه و لبخندی دوست داشتنی مهمان می نماید.یک قهوه خانه تمام عیار که در عین کوچکی و نقلی بودن عشق و صفا از هر گوشه آن می جوشد. صاحب این مینی قهوه خانه که حاج علی درویش نام دارد این قهوه خانه...

10 اسفند 1400

رودخانه سنت جانز، طولانی ترین رودخانه فلوریدا

رودخانه سنت جانز یکی از زیباترین و محبوب ترین مکان های گردشگری در استان فلوریدا آمریکا است.

8 اسفند 1400

درفش شهداد؛ قدیمی ترین پرچم دنیا در ایران

کویر لوت سرزمین اسرارآمیزی است. از کلوت ها و افسانه های پر از جن و پری اش که بگذریم، کمتر کسی فکرش را می کرد در نزدیکی لوت یکی از قدیمی ترین تمدن های دنیا تشکیل شده باشد. اما کشف قدیمی ترین پرچم دنیا از این منطقه، نام لوت را به تمدن کهن خبیص پیوند داد. قدیمی...

30 بهمن 1400

تصویری غیر معمول از یک کهکشان

تهران (پانا) - آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویری غیر معمول از یک کهکشان در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است.

29 بهمن 1400
تعداد: (134)