معرفی چند هتل در شمال تهران، از هتل های پنج ستاره تا سه ستاره

به گزارش وبلاگ تبلت، شمال تهران، خوش آب و هواتر از جنوبش است. از شلوغی و ترافیک مرکز شهر و منطقه ها جنوبی اش نیز در منطقه ها شمالی خبری نیست. به علاوه بیشتر هتل های 5 ستاره و باامکانات مکفی نیز در شمال مرکز قرار گرفته اند. همه این دلایل نیز کافی ست که عده ای رزرو هتل در شمال تهران را به منطقه ها پایین تر ترجیح دهند، به خصوص که یکی دو روز بیشتر نیز مهمان تهران نباشند. در این پست به معرفی تعدادی هتل در شمال تهران پرداخته ایم. با بلاگ خبرنگاران تریپ همراه باشید.

معرفی چند هتل در شمال تهران، از هتل های پنج ستاره تا سه ستاره

هتل اسپیناس پالاس بهرود

در صدر فهرست معرفی هتل شمال تهران هتل اسپیناس پالاس بهرود واقع شده است. در سایت هتل اسپیناس پالاس بهرود نوشته شده: اقامتی لوکس و پذیرایی متفاوت. دلیلش هم برمی گردد به اینکه هتل اسپیناس پالاس بهرود بزرگترین و لوکس ترین هتل تهران است و این عناوین را هم ساده به دست نیاورده. این هتل یکی از مدرن ترین هاست و امکاناتی به میزان یک شهر دارد. اول اینکه 20 طبقه است و تنوع واحدهای اقامتی در آن نیز زیاد. در منطقه خوش آب و هوا و مشرف به کوه های اطراف قرار گرفته، دره فرحزاد یکطرف و کوه های اوین در طرف دیگر.

رستوران لاتون اسپیناس پالاس بهرود با داشتن اتاق های وی آی پی، غذاهای مدیترانه ای و غذای ملل را سرو میکند و رستوران ایرانی هتل هم غذاهای ایرانی لذیذی دارد. خود هتل دارای مرکز خرید است و با داشتن مرکز تندرستی و اتاق ماساژ و مجموعه ورزشی به کسی بد نمی گذرد. بیشتر از 14 سالن همایش و گردهمایی هم دارد. جالب اینکه با هلی بورد(تاکسی هوایی) از فرودگاه به هتل منتقل تان می نمایند. بزرگراه یادگار امام هم همان بغل است و دسترسی به منطقه ها مختلف تهران را راحت نموده.

آدرس: بزرگراه یادگار، امام سعادت آباد، بلوار پیغام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

برای اطلاع از قیمت های هتل اسپیناس پالاس بهرود اینجا کلیک کنید.

هتل بلوط تهران

اگر دلتان قصد دارد در منطقه ای خوش آب و هوا و هتلی قشنگ و راحت اقامت داشته باشید، شاید هتل بلوط گزینه مناسبی برایتان باشد. به خصوص که اگر بخواهید به نمایشگاه بین المللی تهران نزدیک باشید یا دلتان بخواهد به جاهای تماشای شمال تهران و کاخ هایش بدون زحمت برسید. دلتان بخواهد به بام تهران یا توچال بروید و با چند دقیقه پیاده روی به بازار تجریش برسید. هتل بلوط، هتل نوسازی است. پنجره اتاق تان رو به باغ باز می گردد. رستوران های مختلف از ایتالیایی گرفته تا رستوران فضای باز دارد و سالن بدنسازی آن با داشتن جکوزی، استخر و سونا همواره به راه است. هروقت هم خسته شدید یا میتوانید در زیر آلاچیق های باغ بنشینید یا از هتل بیرون بزنید و خودتان را به پیاده روی در هوای تازه مهمان کنید.

آدرس: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی

برای اطلاع از قیمت های هتل بلوط تهران، اینجا کلیک کنید.

هتل پارسیان آزادی

برای آنهایی که مرتب به تهران سفر می نمایند، هتل پارسیان آزادی، هتل نام آشنایی است. هتل پارسیان آزادی تهران از هتل های شمال تهران و یکی از با سابقه ترین هاست و چنانچه بخواهید در منطقه ای اقامت داشته باشید، که از آلودگی هوا کمتر اثری در آن باشد، بیشتری ها این هتل را بهتان معرفی می نمایند. هتل پارسیان آزادی یکی از مدرن ترین ها در تهران است. هفت نوع اتاق دارد و از خوبی هایش این است که افراد کم توان را هم فراموش ننموده و برای آنها نیز اتاقی مخصوص در نظر گرفته. چهار رستوران مختلف و کافی شاپ دارد که سختگیرترین ها را هم راضی می نماید.

اگر هم برای کار به تهران سفر نموده باشید و بخواهید مثلا هتل تان به نمایشگاه بین المللی تهران نزدیک باشد یا سریع به دیگر منطقه ها تهران برسید، این هتل تا نمایشگاه 5 دقیقه فاصله دارد و اتوبان چمران و یادگار امام هم درست از جلوی هتل می گذرند، اما این به معنای پرسر و صدا بودن هتل نیست. هرچیزی هم که بخواهید در هتل پیدا می گردد از تماشا یک گالری هنری تا دوش گرفتن و نفسی تازه کردن در حمامی سنتی.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام ، تقاطع اوین

برای اطلاع از قیمت های هتل پارسیان آزادی اینجا کلیک کنید.

با آشنا شوید.

هتل آپارتمان طوبی

شاید هتل آپارتمان طوبی به نظرتان هتلی معمولی برسد، اما طوبی یکی از برترین هتل آپارتمان های تهران است، تهرانی که خود، هتل های زیادی درش وجود دارد. هتل آپارتمان طوبی، هتل بسیار کاملی است. از تنوع اتاق هایش که بگذریم، به مجموعه ورزشی تمام و کمال و رستوران های متنوعش می رسیم. رستورانی که سلیقه های مختلف را پوشش می دهد و از غذاهای ایرانی و اصیل گرفته تا غذاهای نو مثل مکزیکی و مدیترانه ای در آن طبخ می گردد.

مجموعه ورزشی طوبی نیز آنقدر تمام و کمال است که خستگی یک روز شلوغ کاری را میتواند از تنتان بزداید. از خوبی های هتل، مکان قرار گرفتنش است. تا خیابان ولیعصر 10 دقیقه پیاده فاصله است و از آنجا نیز به راحتی میتوانید به منطقه ها جنوبی و شمالی تهران بروید. به علاوه که هرچیزی هم که بخواهید از رستوران تا پارک های تفریحی مثل ملت، در اطراف هتل قرار گرفته اند.

آدرس: خیابان ولیعصر ، بالاتر از دستگردی (ظفر) ، خیابان ناصری ، پلاک 17

برای اطلاع از قیمت های هتل آپارتمان طوبی این صفحه را ببینید.

سایر را در این صفحه مشاهده و رزرو کنید.

سایر هتل های شمال تهران:

. آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

. آدرس: بالاتر از چهارراه پارک وی ، خیابان فرشته خیابان بیدار ، خیابان مریم غربی ، خیابان راز ، پلاک6

. آدرس: خیابان جردن، بین ظفر و میرداماد، بلوار مینا، پلاک 20

. آدرس: خیابان پاسداران، روبروی بوستان ششم

. آدرس: میرداماد ، خیابان حصاری ،شماره34

. آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر بیمارستان دی،خیابان هفتم،خیابان نیلو شمالی پلاک 3

رزرو کنید:

منبع: اسنپ تریپ

به "معرفی چند هتل در شمال تهران، از هتل های پنج ستاره تا سه ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند هتل در شمال تهران، از هتل های پنج ستاره تا سه ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید