سریال پیش درآمد جان ویک روی شخصیت وینستون تمرکز دارد

به گزارش وبلاگ تبلت، سریال اسپین آف جان ویک با اسم کانتیننتال (The Continental) روی گذشته شخصیت وینستون و ماجراهای هتل کانتیننتال تمرکز خواهد داشت.

سریال پیش درآمد جان ویک روی شخصیت وینستون تمرکز دارد

بر اساس اخبار منتشر شده سریال کنتیننتال دوستدارن سری فیلم های جان ویک را به دهه 1970 میلادی می برد و آن ها را با نسخه جوان تر وینستون، صاحب هتل کنتیننتال آشنا می نماید. فیلم جان ویک در سال 2014 به یک شگفتی تبدیل شد، این فیلم اکشن با بودجه ای کمتر از 45 میلیون دلار به فروشی بالغ بر 86 میلیون دلار در سراسر دنیا دست یافت و از نظر بسیاری از سینمادوستان و منتقدان بهترین فیلم اکشن آن سال لقب گرفت. موفقیت نسخه های دوم و سوم جان ویک در نظر منتقدان و باکس آفیس باعث شد تا کمپانی لاینزگیت تصمیم بگیرد با ساخت یک سریال پیش درآمد برای این مجموعه سینمایی، دنیا آن را گسترش دهد.

در سال 2018 شبکه استارز با همکاری لاینزگیت به ساخت سریال کانتیننتال با کارگردانی چاد استاهلسکی، سازنده فیلم های جان ویک چراغ سبز نشان داد و اعلام نمود این مجموعه تلویزیونی قرار است بخشی از گذشته شخصیت های اصلی دنیای جان ویک را به تصویر بکشد. انتظار داشتیم تا پیش از فرا رسیدن سال 2021 شاهد پخش فصل نخست اسپین آف جان ویک باشیم، اما اینگونه نشد و سریال کانتیننتال در سکوت خبری فرو رفت. حالا کوین بگز، مدیر بخش تلویزیون لاینزگیت در گفت وگو با ددلاین اطلاعات جدیدی از این سریال در اختیار سریال بین ها قرار داده است: داستان کانتیننتال در شهر نیویورک رقم می خورد و روی شخصیت وینستون و تیم هم پیمانان تمرکز دارد و شرایط این افراد 40 سال پیش از اتفاقات فیلم ها را به تصویر می کشد. متأسفانه یا خوشبختانه ایان مک شین بازیگر نقش وینستون در سریال جدید استارز نقش آفرینی نخواهد کرد، اما این احتمال وجود دارد که او به عنوان صداپیشه در این مجموعه حضور داشته باشد.

از این گفت وگو می توان این گونه نتیجه گرفت که برخلاف اخبار اولیه بیش از اینکه شاهد اثری اکشن با تمرکز روی درگیری های عظیم باشیم، با سریال مافیایی روبرو هستیم که به پشت پرده های دنیا آدم کش ها می پردازد. همچنین نباید منتظر کیانو ریوز در کانتیننتال باشیم؛ زیرا در دهه 1970 میلادی او تنها یک پسربچه است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال پیش درآمد جان ویک روی شخصیت وینستون تمرکز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پیش درآمد جان ویک روی شخصیت وینستون تمرکز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید