بازاریابی و فروش

قیمت آجیل 10 درصد کاهش داشته است، آجیل پرنمک، رنگی و کهنه نخرید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا ارزانی ممقانی در گفت وگو با مقدار، در مورد شرایط عرضه و تقاضا آجیل و خشکبار به بازار در آستانه سال نو، گفت: شرایط بازار آجیل و خشکبار عالی و متعادل است و مردم نیز استقبال خوبی از این بازار دارند به طوری که مراجعه مردم برای خرید...

20 اردیبهشت 1401

عرضه خودرو شاهین در بورس کالا

براساس تصمیم هیات پذیرش بورس کالای ایران، خودرو شاهین در بورس کالا عرضه خواهد شد.

18 اردیبهشت 1401

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (20 آذر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

13 اردیبهشت 1401

انتشار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

در سال 2021 بود که شرکت خودروسازی لکسوس، معرفی کراس اوور برقی آینده RZ 450e را به عنوان جدیدترین شاسی بلند خود در سال 2022 تأیید کرد و اکنون تصاویر رسمی از آن منتشر کرده که می تواند نگاه دقیق تری از طراحی این خودرو به ویژه در قسمت عقب را به نمایش بگذارد.

2 اردیبهشت 1401

تراژدی منابع مشترک آب

مسئله آب در ایران اگرچه در یک دهه گذشته به دغدغه اصلی بسیاری از کارشناسان این حوزه تبدیل شده بود؛ اما کمتر در سیاست های رسمی و نگاه سیاست گذاران برجسته شده و شاید مسائل امروز هم ریشه در این کم توجهی دارد.

30 دی 1400

سهامداران پالایش یکم چقدر ضرر کردند؟

به گزارش خبرنگاران، در شهریور ماه 99 پذیره نویسی صندوق پالایش یکم شروع شد. حالا با گذشت بیش از یک سال از فروش واحدهای صندوق پالایش به مردم، سرمایه گذاران همچنان در ضرر هستند و طی تماس های مکرر با خبرنگاران از اختلاف بالای قیمتی بین NAV صندوق (ارزش خالص دارایی...

24 آبان 1400

توافق کره جنوبی با آمریکا درباره دارایی های بلوکه شده ایران

وزیر دارایی کره جنوبی و آمریکا توافق کردند تا در زمینه دارایی های بلوکه شده ایران در سئول همکاری نمایند.

12 آبان 1400

برخی گوشی های گلکسی A و M سامسونگ به یک مشکل عجیب دچار شده اند

طبق گزارشی که از وب سایت SamMobile منتشر شده است، به نظر می رسد گوشی های سری گلکسی A و M سامسونگ به یک مشکل عجیب دچار شده اند و به صورت اتوماتیک و بدون هیچ دلیلی ریستارت می شوند.

4 مهر 1400

فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران از فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران انتقاد کرد و گفت: ساماندهی شبکه های مجازی تحت نظر اتحادیه امکان پیگیری تخلفات را ممکن می سازد.

21 شهریور 1400

هند دوباره محموله های صادراتی سویا را وارد کرد

افزایش شدید قیمت سویا در بازار هند باعث شد تا این کشور بار هایی که صادر کرده بود را دوباره وارد کند.

15 شهریور 1400

غلبه بر ترس و راه اندازی کسب و کار نو

به گزارش زندگی امروز ترس عاملی است که بسیاری از کارآفرینان احتمالی را اسیر خود نموده است و آنها را به وادی سردرگم کننده اما و اگر ها می کشاند؛ اما ترس برای من عظیم ترین عامل انگیزه بخشی بود که در جهت کارآفرینی ام داشتم.

2 شهریور 1400

بلیط سفر فضایی با بالن سه میلیارد تومان

شرکت اسپیس پرسپکتیو، فروش بلیط های125 هزار دلاری سفر فضایی با بالن را آغاز کرده است.به پول ایران قیمت بلیط حدود سه میلیارد تومان خواهد شد.

24 تیر 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 17 خرداد

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 17 خرداد را مشاهده می کنید.

6 تیر 1400

فارس من، ماجرای ممنوعیت گرانی اینترنت در سال 1400 ، وزارت ارتباطات: افزایش قیمت، غیرمجاز بوده و اصلاح می گردد

ماجرای ممنوعیت گرانی اینترنت در سال 1400 به پشتوانه مصوبه مجلس، در عمل کمی پیچیده شده است، یعنی افزایش تعرفه اینترنت با شرایطی می تواند مجاز یا غیرمجاز باشد؛ کاربران هر شرکت، گرانی را به 195 گزارش نمایند تا هر مورد آنالیز گردد. اما...

21 خرداد 1400

کپی اولیه محصولات با پرینترهای سه بعدی دایان

زمانی که یک نوآوری در صنعت رخ می دهد و محصول جدیدی خلق می گردد، برای ایجاد درکی نسبی از ظاهر و عملکرد آن و همچنین برای انجام تست های مختلف، یک نمونه اولیه از آن محصول مورد احتیاج است.

11 خرداد 1400

آقای سانسور در اکران آنلاین هم میلیاردی شد

تهران (پانا) - فروش فیلم سینمایی آقای سانسور در اکران آنلاین از یک میلیارد تومان عبور کرد.

17 اردیبهشت 1400

گزارش شرایط اکران فیلم های سینمایی در سال 99 منتشر شد خبرنگاران

روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری گزارش مشروح اکران فیلم های سینمایی سال 1399 به تفکیک فروش، گروه نمایشی و تعداد مخاطبان را منتشر کرد.

6 اردیبهشت 1400

طرح خدمات خودرو در محل سایپا تا اطلاع ثانوی تمدید شد

خبرنگاران- با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اجرای طرح خدمات خودرو در محل امداد خودرو سایپا تا اطلاع ثانوی تمدید شد. در این طرح خدمات امدادی با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان برای دارندگان محصولات سایپا ارائه می شود.

2 اردیبهشت 1400

گرای انتخاباتی ظریف به آمریکا ، پیش از انتخابات ایران توافق کنید! خبرنگاران

وزیر خارجه به دولت بایدن توصیه نموده قبل از وارد شدن ایران به فصل انتخابات هرچه سریع تر عمل کند و در دولت روحانی به برجام برگردد، زیرا به گفته ظریف، چه دولت بایدن و چه دولت بعدی امریکا، نخواهد توانست به توافقی بهتر از برجام با ایران برسد.

27 فروردین 1400

چرا آمریکا شیائومی را در فهرست سیاه خود قرار داد؟

در ماه ژانویه و به فاصله کمی از تغییر دولت در آمریکا، دولت سابق این کشور کمپانی شیائومی را در فهرست سیاه تحریم های خود قرار داد. این کمپانی چینی اکنون یکی از محبوب ترین فراوری کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا است و به لطف مسائل هواوی، عنوان سومین فراوری...

6 فروردین 1400
تعداد: (49)