اخبار اقتصادی

ازبارش برف در جاده طالقان تا مسدود شدن محورکرج، چالوس

می توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

27 اردیبهشت 1401

عرضه خودرو شاهین در بورس کالا

براساس تصمیم هیات پذیرش بورس کالای ایران، خودرو شاهین در بورس کالا عرضه خواهد شد.

18 اردیبهشت 1401

کلاهبرداری گسترده در آمریکا با جعل هویت پلیس و مقامات دولتی

اف بی آی هشدار داده تعدادی از کلاهبرداران اینترنتی با جعل هویت بعضی مقامات دولتی و نیروهای پلیس پیروز به فریب کاربران اینترنت شده اند.

17 اردیبهشت 1401

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (20 آذر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

13 اردیبهشت 1401

ملاقات معاون وزیر خارجه زیمبابوه با امیرعبداللهیان

معاون وزیر خارجه زیمبابوه عصر امروز (چهارشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو کرد.

10 اردیبهشت 1401

رایزنی های فشرده در وین در جریان است

رایزنی ها بین هیأت جمهوری اسلامی ایران و هیأت های 1+4 به صورت فشرده در شهر وین در جریان است.

9 اردیبهشت 1401

چه بالشی برای سفرهای هوایی انتخاب کنیم؟

توصیه هایی برای انتخاب بالش سفرییکی از نکاتی که در رابطه با یک سفر هوایی طولانی مورد توجه است، به همراه داشتن بالش مسافرتی است. ضروری است یا نه؟ من می گویم بله! به همراه بردن یک بالش مسافرتی برای همه مساله مهمی نیست، در حقیقت فکر می کنم برای به همراه داشتن...

4 اردیبهشت 1401

یونهاپ؛ نشست کاری ایران و کره جنوبی در مورد پول های بلوکه تهران

منابع آگاه می گویند مقام های سئول و تهران در حال برنامه ریزی برای برگزاری نشست کاری در ماه آینده میلادی، جهت بحث درباره اموال مسدود ایران در بانک های کره جنوبی هستند.

30 فروردین 1401

تخصیص 15 هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگاران، سیداحسان خاندوزی در حاشیه نشست گزارش عملکرد و بررسی نحوه اجرای تبصره 18 قانون بودجه گفت: یکی از تکالیف بر زمین مانده بودجه 1400 اختصاص تسهیلات ایجاد اشتغال بود که در قالب تبصره 18 بودجه 1400 قرار داشت و تخصیص این تسهیلات به تأخیر افتاده...

21 فروردین 1401

در نوروز 99 با تور مجازی تهرانگردی کنید

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اطلاع داد که امکان بازدید مجازی از موزه ها و اماکن مهم تاریخی مرکز در نوروز 99 به صورت مجازی فراهم شده است.

20 فروردین 1401

SameSame اپلیکیشنی برای ترجمه تصاویر به 100 زبان گوناگون

دیکشنری تصویری همراهی مناسب در سفرSameSame Visual Translator اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی های اندروید و آی او اس است که یک دیکشنری تصویری بسیار مجذوب کننده را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

13 اسفند 1400

وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها

تهران (پانا) - معاون شهردار تهران با اشاره به نشست مشترک بودجه میان رئیس و اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس، از قول قطعی این فراکسیون برای حل مسائل منابع اقتصادی شهرداری ها در بودجه 1401 کشور اطلاع داد.

12 اسفند 1400

چراغ سبز کاری به بازنشسته ها!

بازنشسته ها در حالی که نمی توانند به عنوان روسای فدراسیون های ورزشی فعالیت کنند اما این امکان برای آن ها فراهم شده است تا به عنوان رییس هیات های ورزشی استانی و شهرستانی انتخاب شوند هرچند به تازگی از سوی وزارت ورزش و جوانان سنگ بزرگی پیش پای آن ها گذاشته...

30 بهمن 1400

کپو بافان خوزستانی نامزد دریافت جایزه یونسکو شدند

دست کم سه مورد از صنایع دستی ساخته شده در استان خوزستان نامزد دریافت جایزه یونسکو در قسمت صنایع دستی شده اند.

25 بهمن 1400

آیین نامه صادرات نرم افزار پشت درهای هیات دولت قبل باقی ماند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون فاوا، محمدرضا طلایی در جلسه بررسی و رفع چالش های صادراتی شرکت های دانش بنیان در حوزه فاوا که با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت، برگزار گشت، با اشاره به تصویب آئین نامه صادرات نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات در شورای...

20 بهمن 1400

مقتدایی: دولت تقویت معیشت مردم را دستور کار اصلی خود قرار دهد

خبرنگاران - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با گذشت چند ماه از شروع دولت باید شاهد فرایند تثبیت قیمت ها باشیم اما متاسفانه نه تنها این مهم اتفاق نیفتاده بلکه قیمت ها همچنان روبه افزایش هستند.

14 بهمن 1400

بمباران سنگین ائتلاف سعودی علیه مردم یمن پس از تظاهرات ضدآمریکایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، جنگنده های ائتلاف سعودی منطقه ها مختلفی از یمن را زیر آتش بمباران گرفتند.

10 بهمن 1400

طحان نظیف: شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی صنعت خودرو هیچ ایرادی ندارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو رفع شده است و ایرادات مجمع بر اساس مقررات به مجلس منتقل می گردد.

5 بهمن 1400

تراژدی منابع مشترک آب

مسئله آب در ایران اگرچه در یک دهه گذشته به دغدغه اصلی بسیاری از کارشناسان این حوزه تبدیل شده بود؛ اما کمتر در سیاست های رسمی و نگاه سیاست گذاران برجسته شده و شاید مسائل امروز هم ریشه در این کم توجهی دارد.

30 دی 1400

چین اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکایی و کانادایی را تحریم کرد

پکن در واکنش به تحریم شهروندان و گروه های این کشور از سوی واشنگتن و اُتاوا، چندین نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکا و کانادا را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

27 دی 1400
تعداد: (210)