وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها

به گزارش وبلاگ تبلت، تهران (پانا) - معاون شهردار تهران با اشاره به نشست مشترک بودجه میان رئیس و اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس، از قول قطعی این فراکسیون برای حل مسائل منابع اقتصادی شهرداری ها در بودجه 1401 کشور اطلاع داد.

وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، لطف الله فروزنده درباره نتایج تازه ترین رایزنی ها با مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه بودجه1401 کشور بیان نمود: اخیرا رئیس و اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی جلسه ای داشتند که مباحث بسیار مهمی درباره منابع اقتصادی شهرداری ها در لایحه بودجه 1401 کشور مطرح شد.

وی با بیان اینکه تبصره های پیشنهادی شهرداری تهران درباره یاری های دولت به شهرداری ها به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته است، گفت: اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی که همگی در نشست حضور داشتند، قول قطعی برای حل مسائل تامین اقتصادی شهرداری ها دادند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: خوشبختانه رئیس و اعضای شورای شهر تهران درباره احیای حق شهرداری ها از اعتبارات بودجه سال آینده کشور، بسیار فعال هستند و تصور می کنم تا حدودی منتج به نتیجه می گردد.

فروزنده در ادامه از احتمال برگزاری نشست مشترک بودجه ای میان شهردار تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، بعلاوه درباره بودجه سال 1401 شهرداری تهران هم شرح داد: لایحه بودجه در حال تدوین است و در موعد مقرر و تا سرانجام دی 1400 با توجه به سیاست ها، اسناد بالادستی و سرفصل هایی که شورای شهر معین نموده به این شورا تقدیم می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای اصلاح بودجه 1401 به نفع شهرداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید