سریال و پخش خانگی

شخصیت های بهترین انیمیشن های 2021 چگونه طراحی شدند؟

برخی از انیمیشن های امسال که جزو مدعیان اصلی فصل جوایز هستند، به ما می گویند که چگونه چهره یک کاراکتر بازتابی از درون اوست و زمینه های موضوعی را که فیلم در آن ها به مکاشفه می پردازد، قوت می بخشد. از انیمیشن لوکا گرفته تا انیمه ژاپنی بل، طراحان شخصیت های...

23 اردیبهشت 1401

عکس شیک ترین چهره مجذوب کننده خانم بازیگر ! ، ویشکا آسایش کیست؟!

خبرنگاران:چهره کاریزماتیک و فوق العاده شیک ویشکا آسایش با آرایشی سبک و کلاهی مجذوب کننده سوژه شد.

3 اسفند 1400

فرامرز صدیقی؛ عزلت نشین یا رانده شده؟

در تمام یک سال گذشته به رسم همه احوالپرسی هایمان از هنرمندان قدیمی، دنبال باریگری بودیم که با وجود پیدا کردن شماره تلفنش، هیچ گاه پیروز به صحبت با او نشدیم و حتی پیگیری از بعضی همکارانش در خانه سینما نشان می داد آن ها هم در پی رد و نشانی از او هستند. حالا...

15 بهمن 1400

برترین نکات خبرنگاران برای یادگیری زبان

با فرارسیدن سال نو شاید هدف خیلی از ما آموختن زبان نو یا تقویت زبان های خارجی باشد که هم اکنون بلد هستیم. در هر صورت آموختن زبان نو همیشه یکی از برترین تصمیم هایی است که می توان در زندگی گرفت. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید و یا مطمئن نیستید که به یادگیری زبان...

28 دی 1400

سریال پیش درآمد جان ویک روی شخصیت وینستون تمرکز دارد

سریال اسپین آف جان ویک با اسم کانتیننتال (The Continental) روی گذشته شخصیت وینستون و ماجراهای هتل کانتیننتال تمرکز خواهد داشت.

24 خرداد 1400

18 فروردین آغاز برنامه های هفته هنر انقلاب ، پوستر هفته هنر انقلاب منتشر شد خبرنگاران

هفته هنر انقلاب که هر سال همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم از سوی حوزه هنری با برپایی مجموعه برنامه هایی گرامی داشته می شود، در سال 1400 کار خود را از 18 فروردین ماه آغاز می کند.

28 فروردین 1400

خیانت؛ وقتی سینما تابو شکنی می نماید

زنی خیانت دیده و در آستانه شکستن. یک زن عصبی که نوع نقش آفرینی تهرانی باعث شده بتوان فیلم را از منظر تأثیراتی که خیانت می تواند بر ذهن و اعصاب و زندگی یک زن بر جای گذارد نیز به تماشا نشست.

10 آبان 1399

ویتامین D را بهتر بشناسید

الو دکتر/ ویتامین D عملکرد های مختلفی در بدن دارد. شاید حیاتی ترین آن جذب کلسیم و فسفر و یاری به عملکرد سیستم ایمنی بدن باشد. دریافت مقدار مورد احتیاج ویتامین D برای رشد طبیعی و استخوان و دندان ضروری است.

9 مهر 1399

پرگار به ایستگاه پایانی رسید

قسمت پایانی سریال تلویزیونی پرگار امشب روی آنتن شبکه یک می رود.

2 شهریور 1399

مهران رجبی برنامه انتخاباتی اجرا می نماید

ویژه برنامه هر کی شما بگین با اجرای مهران رجبی امشب 24 آذر از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

11 بهمن 1398

ایرج راد: امیرکبیر و وزیرمختار بهترین کارهایم هستند

ایرج راد گفت: وقتی هر بازیگری نقشی را می پذیرد، در گام نخست حتماً آن نقش باید دارای ویژگی های قابل قبولی باشد. متن به لحاظ چارچوب یک اثر نمایشی باید خوب باشد. البته عوامل نیز مهم هستند.

27 دی 1398

لکسوس از اولین خودروی مفهومی تمام الکتریکی خود پرده برداری کرد: به زیبایی تمام، به مدرنی آینده (گالری عکس)

لکسوس می خواهد در ماه آینده از اولین خودروی برقی خود به طور رسمی رونمایی کند. به همین دلیل، این خودروساز در نمایشگاه اتومبیل توکیو از یک خودروی مفهومی تمام الکتریکی به نام LF-30 پرده برداری کرد.

18 آذر 1398