دفاع از خاتمه نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد

به گزارش وبلاگ تبلت، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تا اطلاع بعدی دفاع از خاتمه نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید کاملاً به صورت مجازی انجام گردد.

دفاع از خاتمه نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دومین نشست مجازی محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با معاونان آموزشی دانشکده ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی برگزار گردید.

در این نشست که در راستای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار گردید، چالش ها و راه چاره های مسایل آموزشی ترم جاری مورد آنالیز نهاده شد.

پس از طرح چالش های ارایه آموزش بصورت مجازی اعضا به بحث و گفتگو درخصوص راه چاره های موجود پرداختند و در نهایت مصوباتی درخصوص مسایل آموزشی فراگیران مقاطع مختلف به تصویب رسید.

مصوبات ویژه فراگیران مقاطع غیر از تحصیلات تکمیلی

براساس این گزارش در نشست مذکور با حذف واحد های درسی دانشجویان بنا به درخواست دانشجو تا سوم اردیبهشت ماه 99 موافقت شد.

در صورت بروز مشکل برای دانشجو و در صورت درخواست دانشجو و تایید دانشکده، با حذف کلیه واحد های درسی بدون احتساب سنوات مشروط به عدم دریافت یاری هزینه تحصیلی موافقت شد. همچنین با دفاع از پروپوزال و دفاع از خاتمه نامه دانشجویان به صورت مجازی موافقت صورت گرفت.

با آغاز مشروط دوره کارورزی دانشجویان واجد شرایط آزمون پره انترنتی سال 98 به صورت اختیاری در بخش های مورد احتیاج دانشکده که آموزش در آن ها جاری است، موافقت شد. دانشجویانی که دوره کارورزی را به صورت مشروط آغاز نکنند مشمول افزایش طول دوره می شوند.

مصوبات ویژه فراگیران مقاطع تحصیلات تکمیلی

مقرر شد دروس تئوری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) صرفاً بصورت مجازی و ترجیحاً در سامانه نوید و وب سایت گروه آموزشی ارایه گردد و آزمون این دروس نیز به صورت الکترونیک برگزار گردد و معاونان آموزشی دانشکده ها با هماهنگی دانشکده آموزش مجازی در این خصوص هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

همچنین دروس عملی در شرایط فعلی به صورت ارائه فیلم و محتوای تعاملی در فضای مجازی نوید انجام پذیرد تا پس از مهیا شدن شرایط حضور در آزمایشگاه، موضوع پیگیری گردد.

براساس مصوبات این جلسه دفاع از پروپوزال ها به صورت مجازی و با استفاده از امکانات موجود انجام پذیرد. اجرای خاتمه نامه های جدید که احتیاج به استفاده از فضای آزمایشگاه وجود دارد، تا اطلاع ثانوی متوقف گردد. با تغییر شرایط، تصمیم های جدید ابلاغ خواهد شد.

در مورد دانشجویانی که فعالیت های اجرایی خاتمه نامه را از قبل آغاز نموده اند و تاخیر در ادامه فعالیت های طراحی شده موجب اتلاف مواد یا انقضای تاریخ استفاده از کیت ها می گردد، تحت شرایط کاملاً ضروری با لحاظ کلیه شرایط رعایت فاصله گذاری فیزیکی، به صورت محدود و پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده امکان اجرا وجود دارد.

تا اطلاع بعدی دفاع از خاتمه نامه ها باید کاملاً به صورت مجازی انجام گردد. پرداخت یاری هزینه به دانشجویان دکتری (Ph.D) با شرط حضور فعال در تدوین و ارایه محتوا های آموزش مجازی پس از تایید گروه آموزشی و دانشکده قابل انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دفاع از خاتمه نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع از خاتمه نامه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید