نمایش درخت شیشه ای آلما برای بار آخر تمدید شد

به گزارش وبلاگ تبلت، تهران (پانا) - نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که جمعه دوم مهرماه اجرایش به سرانجام رسیده بود و تا امروز 23 مهرماه تمدید شده بود، برای آخرین بار تا 7 ابان تمدید شد.

نمایش درخت شیشه ای آلما برای بار آخر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که از 11 شهریور تا جمعه 2 مهرماه روی صحنه بود، یک بار تا 23 مهرماه تمدید شد. برای بار آخر تا 7 آبان تمدید شد و مجدد هرشب جز شنبه ها ساعت 20 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت. این نمایش به هیچ عنوان مجدد تمدید نخواهد شد.

این نمایش در این مدت مجموعا 8 شب به دلیل مقارن شدن با ایام شهادت اجرا نرفته است اما تا به امروز میزبان بیش از 2300 تماشاگر بدون احتساب مهمان بوده است و یکی از پرفروش ترین نمایش های شهریور و مهر سال جاری محسوب می شود.

کاوه مرحمتی،آذین نظری، آیدین بهاری، کامیار دریاکناری، سحر خرم نژاد بازیگران درخت شیشه ای آلما هستند که در خلاصه داستان این نمایش این طور آمده : کتابی به دست یک زوج جوان و عاشق می رسد که صفحه اول آن نوشته شده: بعد از ورق زدن این صفحه، زندگی شما تغییر خواهد کرد.لطفن با احتیاط ورق بزنید؛ زن و شوهر کتاب را ورق می زنند و ...

درخت شیشه ای آلما کاری از گروه ریگولیتو است که پس از شبی بیرون از خانه ،آوریل 1912 ، بازگشت به خانه، پناه کاه و بوی گند دهان خانم مارکز ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می شود.

فواد خراباتی (مجری طرح)، فرشاد برتری (طراح موسیقی و فضاهای صوتی)، سعید حسنلو (طراح صحنه) ، الهام شعبانی (طراح لباس)، علی کوزه گر (طراح نور)، تینا بخشی (طراح گریم)، محمدصادق زرجویان (طراح گرافیک، تیزر و عکاس)، ماهان صادقی(دستیار کارگردان) و علی سیبی (دستیار تولید) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) دیگر عوامل این پروژه هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نمایش درخت شیشه ای آلما برای بار آخر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخت شیشه ای آلما برای بار آخر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید