نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد

به گزارش وبلاگ تبلت، ابراهیم عزیزی جزئیاتی از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح را تشریح کرد.

نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ تبلت، ابراهیم عزیزی در تشریح بازدید امروز دوشنبه (10 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، گفت: در ادامه نظارت های میدانی کمیسیون و جلسات مشترک با وزارتخانه های تخصصی مربوطه، اعضای کمیسیون با وزیر و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح نشست مشترکی را در محل این وزارتخانه برگزار کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: وزیر دفاع گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت اخیر ارائه داد، همچنین ساختارها، چارچوب و برنامه هایی که برای این وزارتخانه پیش بینی کردند را بیان کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: ساختار های جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح مهیا شده که وزیر درباره آن ها گزارش داد و در ادامه جلسه نسبت به معارفه عزیزانی که در پست های مدیریتی منصوب شدند، پرداخت.

عزیزی یادآور شد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه مشترک، دیدگاه ها و نظرات خود را درباره تحولات دفاعی و موضوعاتی که در حوزه وزارت دفاع قابل پیگیری است، مطرح کردند. نشست کاربردی بود و در راستای اهداف وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی می تواند مشخص کننده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید