عیدی: شاگردانم نتوانستند هیجان زیاد خود را مهار نمایند

به گزارش وبلاگ تبلت، سرمربی تیم والیبال بانوان مهرسان می گوید: شاگردانم هیجان و انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل پیکان داشتند که متاسفانه نتوانستند هیجان شان را مهار نمایند.

عیدی: شاگردانم نتوانستند هیجان زیاد خود را مهار نمایند

اعظم عیدی پس از شکست برابر پیکان در دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان به خبرنگار ورزشی وبلاگ تبلت گفت: شاگردانم بازی خوبی را ارائه دادند. ما در ارنج بازی امروز تغییراتی ایجاد نموده بودیم تا توپ گیری داخل زمین بهتر گردد که این اتفاق رخ داد.

وی اضافه نمود: بازیکنانم انگیزه خیلی خوبی برای پیروزی داشتند، اما هیجان زیاد و انگیزه بالای خود را نتوانستند مهار نمایند که روی عملکردشان تاثیر بدی گذاشت و متاسفانه روی امتیازاتی که باید عملکرد بهتری می داشتند اشتباه کردند و به علت اشتباهات شخصی خودشان باعث شد بازی را واگذار نمایند و علی رغم میل مان بازی را سه بر صفر واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مهرسان درخصوص بازی هفته پازدهم و مصاف برابر تیم زرتشتی یزد گفت: این تیم را در مسابقه دور رفت یزد را سه بر صفر شکست داده بودیم، اما آنها هم در تیم خود تغییراتی ایجاد نموده اند. امیدوارم این بازی را ببریم و بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم تا در مرحله پلی آف حضور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عیدی: شاگردانم نتوانستند هیجان زیاد خود را مهار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی: شاگردانم نتوانستند هیجان زیاد خود را مهار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید