عنایتی: می دانیم بازی سختی با تراکتور داریم و بی گدار به آب نمی زنیم، حذف طرفدار برای ما شگفتی نبود

به گزارش وبلاگ تبلت، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال طرفدار به این نکته اذعان کرد که تیمش در ملاقات فردا کار سختی مقابل تراکتور دارد.

عنایتی: می دانیم بازی سختی با تراکتور داریم و بی گدار به آب نمی زنیم، حذف طرفدار برای ما شگفتی نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تبلت، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: با تیمی بازی داریم که فوق العاده بزرگ است و به لحاظ طرفداری جزو سه تیم اول کشور به شمار می آید. می دانیم بازی سختی برابر تراکتور داریم. کارهایی را که در طول هفته باید انجام می دادیم، صورت دادیم و آماده بازی فردا هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: طی روزهای اخیر ذهنیت بازیکنان را بالا آوردیم و به آنها گفتیم که با چه تیم خوب و منسجمی بازی داریم. امیدوارم با همدلی شرایط را به نفع خودمان رقم بزنیم. می دانیم امتیاز بازی فردا چقدر برای ما مهم است و می تواند شرایط مان را در جدول بهتر کند. بی گدار به آب نمی زنیم و مطمئناً با شرایط ویژه با تراکتور بازی خواهیم کرد. امیدوارم تیم ما از شرایط میزبانی استفاده کند و بتوانیم امتیاز خوبی را بگیریم.

عنایتی در خصوص کیفیت زمین محل برگزاری بازی های تیمش توضیح داد: از دوستان مان در استان البرز تشکر می کنیم. آنها هر چیزی که در بضاعت شان بود فراهم کردند. ما در تهران معضل زمین تمرین داریم که اصلاً برای این شهر خوب نیست. البته کیفیت زمین تمرین ما فوق العاده خوب است و راضی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار درباره اینکه تیمش برابر پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر نتیجه گرفت، ولی برابر تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر در جام حذفی مغلوب شد، گفت: ابتدا از دوستان خوب مان در ماهشهر تشکر می کنم، چون شرایط خوبی بود و بازی در ماهشهر می تواند جزو خاطرات خوبم باشد. برای دوستانی که بیرون بودند، حذف طرفدار شگفتی بود، برای ما شگفتی نبود. با توجه به شرایطی که تیمم داشت و اولویت مان در لیگ برتر، سعی کردیم از بازیکنان امید و جوانان استفاده کنیم. بعلاوه چند بازیکنی که کمتر بازی نموده بودند، به میدان رفتند. زمین بازی شرایط بازی کردن را نداشت. به دوستان در سازمان لیگ پیشنهاد می کنم رده های مختلف لیگ باید زیر مجموعه هم باشند. توپ های استفاده شده باید یک نوع باشند. اینکه در لیگ برتر با یک توپ و در لیگ های پایین تر با نوع دیگری بازی گردد، نمی تواند جلوه خوبی داشته باشد.

عنایتی ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی خوب همه تیم ها از یک توپ استفاده نمایند. می توان با یک جا قرارداد بست و از یک نوع توپ استفاده کرد. توپ بازی و زمین ما را اذیت کرد. ما در دقیقه 85 هم پنالتی دادیم که می توانست اتفاق نیفتد. با این حال باید بگویم اولویت اول ما لیگ برتر است. برای ما حذف از جام حذفی شگفتی نبود، چون مصدوم زیاد داشتیم و بعد از آن باید خود را برای بازی سنگین با تراکتور آماده می کردیم.

وی در خصوص مصدومان تیمش برای ملاقات فردا یادآور شد: همچنان چهار پنج مصدوم داریم. البته باید با دکتر تیم صحبت کنم. فکر کنم از هفته بعد آنها را داشته باشیم، چون نمی خواهیم ریسک کنیم. شرایط یکی دو بازیکن در تمرینات بد نبود و باید امروز بپرسیم که از چه بازیکنانی می توانیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار درباره شرایط تیمش تا سرانجام هفته دهم لیگ برتر گفت: دوستان به گرفتن امتیاز نگاه می نمایند، ولی ما فنی نگاه می کنیم. از بازی هفته اول برابر استقلال تا الان فوتبالی که طرفدار به نمایش می گذارد، فوتبال قابل احترامی است. زیبا بازی کردن را همواره دوست داشتم و در لیگ دسته اول هم فوتبال مان را بازی می کردیم و به هر قیمتی بازی نمی کردیم. فرایند رو به رشدی در لیگ داشتیم، ولی بی تجربگی کار دست ما داد. با بضاعتی که داشتیم، تیم قابل احترامی بستیم. برای من کافی است که همه در خصوص تیمم خوب و با احترام صحبت می نمایند. امیدوارم در هفته های آینده به لحاظ نتیجه گیری شرایط بهتری داشته باشیم.

عنایتی با اشاره به رقابت تیم ها در لیگ برتر اظهار داشت: جدول لیگ برتر دو تکه است. چهار پنج تیم که به لحاظ اقتصادی غنی هستند، می توانند بازیکنان باکیفیت تر بگیرند و خرج شان را از تیم های دیگر سوا نمایند. هشت یا 9 تیم دیگر می جنگند تا در میانه جدول باشند یا نیفتند. ما هم کوشش می کنیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و در لیگ بمانیم. مطمئناً دوستان ما در باشگاه برنامه ریزی خواهند کرد تا در سال های بعد جایگاه بهتری داشته باشیم.

وی در واکنش به بحث حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: حذف آنها آسیب بزرگی خواهد بود. دو تیمی را نام می برید که از تیم های بزرگ ایران هستند. افتخارات آسیایی استقلال زیاد است و پرسپولیس چند دوره نایب قهرمان آسیا شده است. این خبر می تواند بد باشد. باید جدی تر فکر کنیم تا اتفاق بدی برای فوتبال مان نیفتد. اینکه این خبرها ما را مقابل کشورهای دیگر تضعیف کند، اتفاق دیگری نخواهد داشت. دولت باید همه تیم ها را حمایت کند و اینطور نباشد که دو تیم خصوصی داشته باشیم و 14 تیم دیگر دولتی. امیدوارم این خبر درست نباشد. آنهایی که آن بالا نشسته اند شوخی ندارند و می توانند تصمیماتی بگیرند که شاید برای ما غیرقابل جبران باشد و روحیه همه فوتبالدوستان را پایین بیاورد. همانطور که در سطح ملی جایگاه خوبی در آسیا داریم، امیدوارم در رده باشگاهی نیز به آن سطح برسیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار در پاسخ به این سؤال که از ابتدا به قرار گرفتن تیمش در میانه جدول و حتی کسب سهمیه آسیا فکر می کرد یا حفظ آن در لیگ گفت: فکر کردن به چیزی که گفتید، بلندپروازی است. قرار ما این است که در سال اول کسب تجربه کنیم و برای سال های بعد با برنامه ریزی بهتر جایگاه خوبی در لیگ داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عنایتی: می دانیم بازی سختی با تراکتور داریم و بی گدار به آب نمی زنیم، حذف طرفدار برای ما شگفتی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: می دانیم بازی سختی با تراکتور داریم و بی گدار به آب نمی زنیم، حذف طرفدار برای ما شگفتی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید