موسیقی

برگزاری تور لالایی مادرانه نوای صلح در اماکن تاریخی

تور لالایی مادرانه نوای صلح با همکاری موزه ملی ایران، کاخ موزه نیاوران و 13 منطقه تاریخی در سراسر ایران از ششم مهر و هم زمان با روز جهانی گردشگری شروع به کار می نماید.

15 اسفند 1400

آلبوم موسیقی هم نفس رونمایی شد

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی هم نفس روایت موسیقایی کرونا، مقاومت به مناسبت روز پرستار و به پاس قدر دانی از کادر درمان، دوشنبه 22 آذر در فرهنگ سرای ارسباران رونمایی شد.

3 بهمن 1400

برترین نکات خبرنگاران برای یادگیری زبان

با فرارسیدن سال نو شاید هدف خیلی از ما آموختن زبان نو یا تقویت زبان های خارجی باشد که هم اکنون بلد هستیم. در هر صورت آموختن زبان نو همیشه یکی از برترین تصمیم هایی است که می توان در زندگی گرفت. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید و یا مطمئن نیستید که به یادگیری زبان...

28 دی 1400

نمایش درخت شیشه ای آلما برای بار آخر تمدید شد

تهران (پانا) - نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که جمعه دوم مهرماه اجرایش به سرانجام رسیده بود و تا امروز 23 مهرماه تمدید شده بود، برای آخرین بار تا 7 ابان تمدید شد.

19 آبان 1400

تمام جزئیات هورایزن فوربیدن وست؛ داستان، گیم پلی و تفاوت های کنسولی

چندی پیش شرکت سونی نمایش جدیدی را از بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West نشان داد که توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. آن نمایش نه تنها گرافیک بالا و نسل بعدی این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 را نشان داد بلکه ما را به صورت جزئی با بعضی از ویژگی های...

4 تیر 1400

آمریکا زدگی ، شماره 65 شریه دانشجویی مکث منتشر شد

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، شماره شصت و پنج نشریه دانشجویی مکث منتشر شد.

30 دی 1399

آنالیز مشخصات فنی Z Fold 2، محصولی که آینده گوشی های هوشمند را تغییر داد

در این گزارش گوشی تاشوی Z Fold 2 شرکت سامسونگ به طور کامل نقد و آنالیز شده است.

1 دی 1399

خیانت؛ وقتی سینما تابو شکنی می نماید

زنی خیانت دیده و در آستانه شکستن. یک زن عصبی که نوع نقش آفرینی تهرانی باعث شده بتوان فیلم را از منظر تأثیراتی که خیانت می تواند بر ذهن و اعصاب و زندگی یک زن بر جای گذارد نیز به تماشا نشست.

10 آبان 1399

ایرج راد: امیرکبیر و وزیرمختار بهترین کارهایم هستند

ایرج راد گفت: وقتی هر بازیگری نقشی را می پذیرد، در گام نخست حتماً آن نقش باید دارای ویژگی های قابل قبولی باشد. متن به لحاظ چارچوب یک اثر نمایشی باید خوب باشد. البته عوامل نیز مهم هستند.

27 دی 1398

آیا برای ملاقات با موجودات فضایی آماده اید؟

برای کسانی که آسمان ها را برای سیگنال های بیگانگان هوشمند آنالیز می نمایند، بسیار مهم است که فرازمینی ها چقدر از اطلاعات زمین باخبر هستند.

19 آذر 1398