هوش مصنوعی

ابزار سفر: دوربین اکشنی که فیلم های خود را تدوین می نماید

گراوا (Graava) اولین دوربین فیلمبرداری اکشن است که از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد و تدوین فیلم ها را برای شما آسان تر می نماید. برای آشنایی بیشتر با این دوربین با خبرنگاران همراه باشید.

12 بهمن 1400

غلبه بر ترس و راه اندازی کسب و کار نو

به گزارش زندگی امروز ترس عاملی است که بسیاری از کارآفرینان احتمالی را اسیر خود نموده است و آنها را به وادی سردرگم کننده اما و اگر ها می کشاند؛ اما ترس برای من عظیم ترین عامل انگیزه بخشی بود که در جهت کارآفرینی ام داشتم.

2 شهریور 1400

فناوریهایی که به حل مشکل قطعی برق کمک می کند

دبیر ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی با تشریح فناوریهایی که به حل مسائل صنعت برق کمک می کند گفت: از طرح های فناورانه مرتبط با پیک سایی و مدیریت مصرف حمایت می کنیم.

12 مرداد 1400

چرا آمریکا شیائومی را در فهرست سیاه خود قرار داد؟

در ماه ژانویه و به فاصله کمی از تغییر دولت در آمریکا، دولت سابق این کشور کمپانی شیائومی را در فهرست سیاه تحریم های خود قرار داد. این کمپانی چینی اکنون یکی از محبوب ترین فراوری کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا است و به لطف مسائل هواوی، عنوان سومین فراوری...

6 فروردین 1400

فورتزا هورایزن 4 به استیم می آید

شرکت مایکروسافت اعلام نمود که در تاریخ 9 مارس (19 اسفند) جدیدترین بازی سری فورزا، یعنی بازی فورزا هورایزن 4 به فروشگاه استیم خواهد آمد. تمام محتوایی که تا به حال برای این بازی منتشر شده اند هم به وسیله فروشگاه استیم قابل خرید خواهند بود.

26 اسفند 1399

به دنبال نهادینه سازی ارتباط دانشگاه و صنعت هستیم

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان به دنبال نهادینه سازی و سیستمی شدن ارتباط دانشگاه و صنعت است تا به عنوان یک جریان درون زا، افق تازه ای پیش روی این دو بخش ایجاد گردد. غریب پور تاکید نمود: ایمیدرو بازنگری در نقشه راه معدن و صنایع معدنی و همچنین بیش...

16 آذر 1399

استفاده از پلیمرهای پوست برای مقابله با ابرباکتری ها

افزایش ابرباکتری های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها موجب نگرانی پزشکان شده که به تازگی برای مقابله با آنها به پلیمر های پوست انسان متوسل شده اند.

6 بهمن 1398