10 تا از لاکچری ترین تفریحات کیش

به گزارش وبلاگ تبلت، جزیره کیش، فهرست بالایی از تفریحات لاکچری و مجذوب کننده را در خود جای داده است که هر یک به نوعی منحصر به فردند و فقط امکان تجربه آن ها فقط در جزیره کیش وجود دارد.

10 تا از لاکچری ترین تفریحات کیش

کیش جزیره ای در جنوب شرقی ایران و در ساحل خلیج فارس است که گردشگران ایرانی و خارجی زیادی را هر ساله به خود جذب می نماید. بسیاری از مردم به خاطر سرگرمیات لاکچری کیش است که به این جزیره زیبا سفر می نمایند. هر کدام از این سرگرمیات می توانند هیجان انگیز باشند و به شما حس هیجان با لذت توامان را هدیه کنید.

همانطور که می دانید، اجاره خودرو در کیش، یکی از پرطرفدارترین سرگرمیات لاکچری کیش محسوب می گردد، که اگر از شرکت های معتبر کرایه ماشین در کیش مانند کافه رنت اقدام به رنت خودرو کنید، می توانید رانندگی با لاکچری ترین خودروهای دنیا از جمله خودروهای آمریکایی و کروک را تجربه کنید.

اما کیش سرگرمیات لاکچری دیگری دارد که می تواند برای شما تصاویر و خاطراتی به یادماندنی را ثبت نمایند. و ما در این مطلب 10 تا از لاکچری ترین سرگرمیات کیش را معرفی خواهیم کرد.

پاراسلینگ در کیش؛ پرواز بر فراز آسمان آبی

یکی دیگر از سرگرمیات لاکچری کیش، پاراسلینگ در آسمان کیش است. در این سرگرمی لاکچری جزیره کیش، شما سوار یک چتر نجات پاراسل می شوید و با یک قایق به سرعت به هوا بلند می شوید و از ارتفاع بالا صحنه ای زیبا از جزیره کیش را را همراه با حس آرامش بی نظیر و بالاترین سطح هیجان مشاهده می کنید و پرواز را در آسمان نیلگون و آب های شفاف و زیبای خلیج فارس را تجربه خواهید کرد.

در پاراسل، یک مهار در اطراف پاهای شما محکم می گردد و شما به یک میله تعادل متصل می شوید. در حالی که قایق آغاز به افزایش سرعت می نماید، شما به آسمان خواهید رفت. تعویض لباس برای پاراسلینگ ضروری نیست و می توانید انتخاب کنید که در آب غوطه ور شوید یا خیر.هزینه این سرگرمی مجذوب کننده بین 200 تا 500 هزارتومان متغیر است.

غواصی در کیش؛ سفر به اعماق آب های نیلگون خلیج فارس

غواصی و موج سواری از سرگرمیات لاکچری کیش هستند که بسیار پرطرفدارند و بسیاری از مسافران جهت ثبت عکس های یادگاری در اعماق آب های خلیج فارس به غواصی علاقه مندند. این جزیره غنی ترین و زیباترین منطقه غواصی در ایران است. این مکان برای کاوش دست نخورده است و ازدحامی زیر آب وجود ندارد و عمق آب تا 33 متر می باشد. شما با غواصی این امکان را دارید تا از لغزیدن در زیر امواج و ورود به دنیای عجیب زیر آب لذت ببرید.

شما می توانید آرامش واقعی را در عمق دریا درک کنید. بعلاوه تنوع گسترده ای از حیوانات آبزی از جمله فرشته ماهی، ماهی خالدار، لاک پشت، کوسه صخره ای، صخره های مرجانی و بیش از 900 گونه ماهی وجود دارد. بعلاوه مراکز آموزشی در این جزیره وجود دارند که تمام سطوح آموزش در رشته غواصی را ارائه می دهد.

سافاری کیش؛ آفرود سواری در دل بیایان های گرم

اما یکی از پرطرفدارترین سرگرمیات لاکچری کیش، تورهای سافاری کیش، مخصوصا تورهای کویر است که جهت و موقعیت آن در کویر و بیابان انجام می گردد. انواع وسایل نقلیه مورد استفاده برای این تورها شامل خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور آفرود مانند لندرور، تویوتا لندکروزر و غیره هستند. شترسواری، موتورسواری، کارتینگ و تیراندازی بانجی از دیگر جاذبه های این سایت است.

جزیره کیش به علت شرایط آب و هوایی مناسب و موقعیت مکانی برای گردشگری، پتانسیل برگزاری این نوع تورها را دارد. از امکانات سرگرمیی این مجموعه می توان به رستوران سرپوشیده، رستوران روباز و کافی شاپ و بعلاوه غرفه های نمایشگاهی صنایع دستی اشاره نمود که منطقه ها مختلف ایران را ارائه و معرفی می نماید.

سرگرمیات آبی در کیش؛ لذت آفتاب گرفتن و ورزش های آبی

آسمان آبی زیبا، آفتاب دلپذیر و آب های شفاف و نیلگون خلیج فارس، همه گردشگران را به سمت سواحل کیش می کشانند. دریا مانند یک آکواریوم باز است که در آن آبزیان را می توان دید. قایق سواری سریع یا آهسته، قایق های بادی پرسرعت، اسکوترهای آبی، چتر آفتابی و اسکی روی آب از سرگرمیات کیش هستند.

مسافران بعلاوه می توانند از دوچرخه سواری در سواحل کیش لذت ببرند. زنان باید از سواحل جداگانه برای شنا استفاده نمایند. ساحل مخصوص بانوان بسیار تمیز و دارای آب شفاف است که برای شنا عالی می باشد. برای کسانی که دوست دارند کمی ماجراجویی را به سفرهای خود اضافه نمایند، ورزش های آبی کیش مانند والبیال ساحلی، موج سواری و جت اسکی سواری از در دسته پرطرفدارترین سرگرمیات کیش قرار می گیرند.

اجاره خودرو در کیش؛ دور دور کردن در خیابان های جزیره

همانطور که در ابتدای متن گفتیم، اجاره خودرو یکی سرگرمیات کیش، است. شما با کرایه خودرو می توانید در خیابان های زیبا و جاده های خارج شهر کیش رانندگی کنید. کرایه ماشین در کیش مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه می توانید فضای خصوصی برای خود خانواده تان فراهم کنید و در کمترین زمان از یک نقطه به نقطه دیگری از شهر سفر کنید، به خصوص در شرایط پاندمی کرونا که می توان گفت اجاره خودرو امن ترین و سلامت ترین راه برای جابجایی در کیش می باشد.

از همه مهمتر، خودروهایی که برای جزیره کیش ارائه می شوند، اغلب لوکس ترین خودروهای ایران و دنیا هستند. شما می توانید خودروی خود را میان ماشین های کروک، شاسی بلند و ماشین های آمریکایی شرکت اجاره خودرو کافه رنت انتخاب کنید. بدون شک، سوار شدن در خودروهایی مانند مازراتی گیبلی، موستانگ کروک، کامارو کروک، کروک Z4 بی ام دبلیو، SLK350 مرسدس بنز و سایر موارد بسیار لذت بخش خواهند بود.

پارک دلفین کیش؛ تماشا دلفین های خندان و بامزه

از سرگرمیات سرگرمیات کیش می توان به بازدید از پارک دلفین اشاره نمود. پارک دلفین یک پارک 170 هکتاری است که نه تنها دارای حیات دریایی است بلکه دارای باغ های متنوعی از جمله پروانه، ارکیده و کاکتوس و بعلاوه بزرگترین استخر جزیره است که دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها را در خود جای داده است.

بازتماشامایندگان از تماشای استعدادها و عملکرد دلفین های باهوش و شیرهای دریایی لذت می برند که تجربه ای سرگرم نماینده به ویژه برای بچه ها است. در این مجموعه چندین رستوران لوکس هم واقع شده است. باغ پرندگان این پارک شامل بیش از 47 گونه پرنده و حیوانات دیگر است. بازدید کامل از پارک چند ساعت طول می کشد.

خودروی لوکس خود را از کافه رنت اجاره کنید!

پیدا کردن یک شرکت معتبر برای کرایه خودرو بسیار مهم است، از این رو کافه رنت با ارائه خدمات منحصر به فرد برای مسافران، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار اجاره ماشین به دست آورد. می توانید رزرو ماشین را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به صورت آنلاین انجام دهید. از خدمات این شرکت مانند ارائه پوشش های مختلف بیمه، پشتیبانی 24 ساعته و خدمات امداد رسانی در 30 دقیقه بهره مند شوید. بعلاوه این شرکت تخفیف های ویژه ای برای نوروز 1401 در نظر گفته است که در صورت رزرو خودرو در اسفندماه می توانید از این تخفیفات بهره مند گردد.

در این مقاله سعی کردیم 10 تا از لاکچری ترین سرگرمیات کیش را به شما معرفی کنیم. اگر از امروز برای رزرو این سرگرمیات اقدام کنید می توانید از تخفیف های مناسبی بهره مند شوید.

منبع: همگردی

به "10 تا از لاکچری ترین تفریحات کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از لاکچری ترین تفریحات کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید