مشکل عجیبی که زن جوان را مجبور به پنهان شدن از مردم کرد

به گزارش وبلاگ تبلت، زن جوانی به دلیل تغییرات ظاهری عجیب آن هم تنها در عرض دو هفته، حالا دیگر مجبور به پنهان کردن خود از دیگران است.

مشکل عجیبی که زن جوان را مجبور به پنهان شدن از مردم کرد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ تبلت،یک زن کانادایی به نام استف کلاسن که در Manitoba زندگی می نماید،در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از تغییرات ظاهری خود که تنها در عرض دو هفته شاهد آنها بود، تصاویری را منتشر کرد.

این زن 29 ساله که مادر دو فرزند بوده از آکنه های عجیبی که در این مدت کوتاه به طور ناگهانی در صورتش پدیدار شده صحبت کرد و با ناراحتی گفت: مبارزه با آکنه ها در سن من واقعا سخت است چون یک جوان تازه به بلوغ رسیده نیستم که ظاهر این چنینی ام برای دیگران عادی باشد.

او بعلاوه در ادامه صحبتهایش گفت: من به حدی از این شرایط خجالت زده ام که حتی نمی توانم از خانه بیرون برم، زیرا مدام از روبرو شدن با مردم و واکنش هایشان وحشت دارم.

استف تنها با دوستان نزدیکش احساس راحتی می نماید و برایش مقدور بوده که ساعاتی را در کنار آنها بگذراند اما از شرح دلیل تغییرات ظاهری اش برای دیگران بسیار خسته شده، بعلاوه فاصله گرفتن ناگهانی دیگران از استف با خیال اینکه او یک بیماری واگیر دار دارد، برایش بسیار دردناک است.

این زن انواع درمان و مصرف داروهای مختلف را برای شرایط کنونی اش بی فایده خواند و به احساس خارش فراوان به همراه درد در پوست صورتش اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشکل عجیبی که زن جوان را مجبور به پنهان شدن از مردم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عجیبی که زن جوان را مجبور به پنهان شدن از مردم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید