مرگ تلخ نوزاد به دست میمون ها

به گزارش وبلاگ تبلت، تهران (پانا) - میمون ها با حمله غافلگیرانه نوزاد را از تراس ربوده و سپس آن را به داخل مخزن آب انداختند.

مرگ تلخ نوزاد به دست میمون ها

به گزارش مشرق، در حادثه ای تکان دهنده یک نوزاد 2 ماهه هندوستانی پس از آنکه از طریق یک میمون به داخل مخزن آب انداخته شد جانش را از دست داد. این نوزاد در تراس خانه خوابیده بود که ابتدا از طریق گله میمون ها ربوده و سپس به داخل مخزن آب انداخته شد. این اتفاق یکشنبه شب و در منطقه ای در استان شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

بنا به گزارش Dainik Jagran، قربانی که هویتش کِشاو کومار اعلام شده در کنار مادربزرگش روی تراس خوابیده بود که از طریق یکی از میمون ها ربوده شد. این حیوان پس از ربودن نوزاد آن را به داخل مخزن آب انداخت و غرق کرد. خانواده نوزاد بعدا جسد بی جان فرزند خود را در داخل مخزن آب پیدا کردند.

پرنس و کومال والدین قربانی به پلیس محلی گفتند که این دومین بار بود که این میمون به نوزاد آن ها حمله ور شده بود. آن ها بار نخست پیروز شده بودند که مانع ربوده شدن نوزاد از طریق میمون ها شوند. کومال به یکی از رسانه های محلی گفت: ما انتظار نداشتیم این میمون ها در تاریکی شب بازگردند. ما فرزند خود را از دست دادیم.

یک مقام ارشد پلیس محلی هند به رسانه ها گفت آن ها پس از بازبینی فیلم های ضبط شده از طریق دوربین های مداربسته محل میمون ها را در حالی که به داخل تراس این خانه پریده و سپس نوزاد را با خود می بردند مشاهده کردند. وقوع این اتفاق موجب وحشت ساکنان محلی شده است. مردم محلی می گویند میمون ها پیشتر در چندین مورد با حمله به افراد محلی آن ها را زخمی کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مرگ تلخ نوزاد به دست میمون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ تلخ نوزاد به دست میمون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید