قیمت آجیل 10 درصد کاهش داشته است، آجیل پرنمک، رنگی و کهنه نخرید

به گزارش وبلاگ تبلت، علیرضا ارزانی ممقانی در گفت وگو با مقدار، در مورد شرایط عرضه و تقاضا آجیل و خشکبار به بازار در آستانه سال نو، گفت: شرایط بازار آجیل و خشکبار عالی و متعادل است و مردم نیز استقبال خوبی از این بازار دارند به طوری که مراجعه مردم برای خرید نسبت به پیش بینی که داشته ایم بیشتر است.

قیمت آجیل 10 درصد کاهش داشته است، آجیل پرنمک، رنگی و کهنه نخرید

وی اضافه نمود: قیمت آجیل و خشکبار متناسب است و نسبت به سال گذشته افزایش قیمت را نداشته ایم حتی نسبت به شب یلدا 10 درصد کاهش قیمت آجیل و خشکبار را داشته ایم.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار ایران اعلام کرد: در تامین آجیل و خشکبار و حبوبات شب این کمبودی وجود ندارد و تقاضا نیز در بازار خوب است.

ارزانی ممقانی اظهار کرد: قیمت پسته در بازار از 190 هزار تومان آغاز و بسته به نوع کیفیت این محصول تا 450 هزار تومان به فروش می رسد.

وی گفت: از مردم خواهشمندیم که از واحد های صنفی معتبر آجیل و خشکبار خریداری نمایند بعلاوه در موقع خرید دقت داشته باشند که از خرید آجیل پرنمک، رنگی و کهنه خودداری نمایند.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار ایران عنوان نمود: اگر مردم شکایتی داشته باشند می توانند به وسیله واحد بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها اقدام نمایند این واحد ها فعال هستند و رسیدگی لازم را انجام می دهند.

وی در ادامه اعلام کرد: معمولاً شکایتی از واحد های صنفی معتبر صورت نمی گیرد بنابراین مردم برای خرید مطمئن و معتبر به این واحد ها مراجعه نمایند.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت آجیل 10 درصد کاهش داشته است، آجیل پرنمک، رنگی و کهنه نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آجیل 10 درصد کاهش داشته است، آجیل پرنمک، رنگی و کهنه نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید