فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران

به گزارش وبلاگ تبلت، رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران از فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران انتقاد کرد و گفت: ساماندهی شبکه های مجازی تحت نظر اتحادیه امکان پیگیری تخلفات را ممکن می سازد.

فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران

به گزارش گروه مالی وبلاگ تبلت، اکبر شاهرخی با انتقاد از فعالیت دلالان مجازی در صنف گلفروشی، گفت: در حالی که در تهران 1200 گلفروش مجوز دار دایر است حدود 3 هزار شبکه مجازی در این حوزه فعالیت دارد که نه مالیات می دهند و نه تخلفات شان قابل پیگیری است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران افزود: یکی از مسائل ما تولیدنمایندگان و فروشندگان گل و گیاه، بحث حضور دلالان و شبکه های مجازی است. جالب است بدانید به طور تقریبی در حال حاضر بین 2 تا 3 هزار نفر دلال در کشور داریم و بین 2 تا 3 هزار هم شبکه های مجازی در عرصه فروش گل فعال هستند.

شاهرخی افزود: این در حالی است که در سطح تهران هزار و 200 فروشگاه مجوزدار فروش گل داریم. با این وجود فروشگاه ها به علت داشتن مجوز باید مالیات بپردازند، اما دلالان و فروشندگانی که به صورت مجازی به وسیله شبکه های مجازی فعالیت می نمایند قانونا ملزم به پرداخت مالیات نیستند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی شبکه های مجازی تحت نظر اتحادیه گل فروشان امکان پیگیری تخلفات را ممکن می سازد، گفت: با این تفاسیر ما از اتاق اصناف تهران تقاضا نموده ایم که افراد فعال در شبکه های مجازی هم زیر نظر اتحادیه گل فروشان ساماندهی شوند تا تخلفات احتمالی که از سوی این افراد صورت می گیرد به وسیله این اتحادیه به اسم یک مرجع قانونی قابلیت پیگیری داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران افزود: متاسفانه بار ها و بار ها افرادی به ما مراجعه می نمایند که برای مراسم خود از شبکه های مجازی گل تهیه نموده اند؛ اما یا کیفیت لازم را نداشته و یا اصلاً مطابق با سفارش داده شده نبوده است. این در حالی است که پیش از دریافت خدمات از سوی این شبکه های مجازی هزینه آن را پرداخت نموده اند؛ اتحادیه به علت اینکه این شبکه های مجازی تحت نظارت هیچ اتحادیه ای قرار ندارند لذا نمی توانیم جوابگوی خواسته قانونی آن ها باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار مالیاتی 3000 دلال مجازی گل فروش در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید