شرکت 4 هزار و 364 دانش آموز در انتخابات شهردار مدرسه

به گزارش وبلاگ تبلت، حناچی گفت: برگزاری انتخابات شهردار مدرسه بستری برای ایجاد عرصه رقابت و شکوفا شدن استعداد دانش آموزان است.

شرکت 4 هزار و 364 دانش آموز در انتخابات شهردار مدرسه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تبلت، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه با اشاره به اینکه کشوری با سابقه فرهنگی طولانی داریم، گفت: کشور ما پیش و پس از اسلام جزء یکی از تأثیرگذارترین کشور ها در شکل گیری تمدن اسلامی بود و می توان گفت: بیشترین تعداد سند راه ما در ادبیات فاخر ما آمده است.

شهردار تهران با اشاره به تعداد نامزد های انتخابات شهردار مدرسه در مناطق 22 گانه پایتخت گفت: طبق آخرین آمار ها نزدیک به 4 هزار و 364 نفر از دانش آموزان در مناطق 22 گانه پایتخت برای شرکت در انتخابات شهردار مدرسه کاندید شدند و این انتخابات در 440 باب مدرسه برگزار می گردد.

حناچی با تأکید بر اینکه می خواهم از فرهنگ ایران استفاده کنیم، بیان نمود: ما در هفت پیکر نظامی اشعاری را داریم که بخشی از آ ن ها به بدیهیات زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و امروزه ما به شکل یک ضرب المثل از آن ها استفاده می کنیم و می توان گفت: مصداق انتخابات شهردار مدرسه در ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم فرزندان ما در عرصه مدیریتی مدیران لایقی باشند، باید پله پله فضا را برای آن ها آماده کنیم و به عقیده من بزرگترین مسئله ای که ما در آموزش و پرورش با آن روبرو هستیم، این است که نباید همه آموزش ها به یک شکل انجام گردد.

شهردار تهران بیان نمود: توجه کردن به این نکته می تواند ما را در شکوفا کردن استعداد های دانش آموزان یاری کند و اگر می خواهیم در آینده مدیران ما مدیران لایقی باشند و بتوانند با اعتماد به نفس بالا در عرصه های مدیریت کشور حضور داشته باشند باید عرصه را از ابتدای کار برای آن ها آماده کنیم.

حناچی با اشاره به اهمیت انتخابات شهردار مدرسه گفت: یکی از مواردی که یاری می نماید مدیران لایقی داشته باشیم، برگزاری انتخابات شهردار مدرسه است و برای شرح اهمیت این انتخابات به خاطره ای از دوران مدرسه خودم اشاره می کنم که در آن موقع که من دانش آموز دوره متوسطه بودم تمام امورات اجرایی مدرسه اعم از برگزاری اردو ها را خودمان مدیریت می کردیم و در مرحله آخر بود که معلمان در جریان امور قرار می گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه کشور ایران قبل از ما بوده و بعد ما هم باقی می ماند، اعلام نمود: باید عرصه رقابت را باز کنیم تا بتوانیم از این طریق فضای مدارا و کوشش شهروندان را گسترش ببخشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرکت 4 هزار و 364 دانش آموز در انتخابات شهردار مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 4 هزار و 364 دانش آموز در انتخابات شهردار مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید