دوشنبه میزبان چهارمین کنفرانس منطقه آسیای مرکزی در زمینه تغییر اقلیم

به گزارش وبلاگ تبلت، رئیس کمیته محیط زیست تاجیکستان از برگزاری چهارمین کنفرانس آسیای مرکزی در زمینه تغییر اقلیم در شهر دوشنبه اطلاع داد.

دوشنبه میزبان چهارمین کنفرانس منطقه آسیای مرکزی در زمینه تغییر اقلیم

به گزارش خبرنگار وبلاگ تبلت در دوشنبه، بهادر شیر علی زاده رئیس کمیته محیط زیست تاجیکستان و ایرینا بیکمیرزایوا هماهنگ نماینده منطقه ای پروژه برنامه سازگاری با تغییر اقلیم و کاهش پیغامدهای آن در حوزه دریای آرال (CAMP4ASB) در شهر دوشنبه دیدار و گفت وگو کردند.

در جریان این دیدار موضع تکمیل مراحل نصب 7 ایستگاه هواشناسی اتوماتیک و آمادگی برای چهارمین کنفرانس تغییر اقلیم در آسیای مرکزی که در تاریخ 25-26 جولای سال جاری در شهر دوشنبه برگزار می گردد، آنالیز شدند.

شیر علی زاده در سخنانی از اقدامات صورت گرفته در چارچوب این پروژه تشکر کرد و توجه نمایندگان پروژه را به اجرای رویدادهای برنامه ریزی شده در چارچوب ماموریت آنها جلب کرد.

کنفرانس آسیای مرکزی در زمینه تغییر اقلیم در سال 2018 در چارچوب برنامه سازگاری با تغییر اقلیم و کاهش پیغامدهای آن در حوزه دریای آرال تشکیل شد که ادامه ابتکار بانک جهانی در زمینه تبادل دانش و اطلاعات در خصوص تغییر اقلیم در آسیای مرکزی است.

در کنفرانس مذکور نمایندگان نهادهای دولتی و غیر دولتی، دوایر علمی، شرکای توسعه، بانک های توسعه چندجانبه، جامعه مدنی و مشاغل خصوصی که در زمینه سازگاری با تغییرات اقلیم در منطقه و فراتر از آن فعالیت می نمایند، گردهم می آیند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "دوشنبه میزبان چهارمین کنفرانس منطقه آسیای مرکزی در زمینه تغییر اقلیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه میزبان چهارمین کنفرانس منطقه آسیای مرکزی در زمینه تغییر اقلیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید