دختران دانش آموز آثار خود را به کانال دختران امروز در شبکه شاد ارسال نمایند

به گزارش وبلاگ تبلت، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی به بیان جزئیات برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دختران-خانواده-گذر از کرونا پرداخت که مهلت آثار به وسیله شبکه شاد تا 17 دی ماه خواهد بود.

دختران دانش آموز آثار خود را به کانال دختران امروز در شبکه شاد ارسال نمایند

علی رمضانی درباره جزئیات جشنواره فرهنگی هنری دختران-خانواده-گذر از کرونا به پانا گفت: این جشنواره بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران برگزار می گردد که شیوه نامه اجرایی آن به استان های سراسر کشور ارسال شده است.

ضرورت اجرای جشنواره

رمضانی درباره ضرورت اجرای اولین جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز افزود: کرونا بدون توجه به مرزهای جغرافیایی در تمام ابعاد زندگی انسان ها سایه گسترده و بسیاری از نگاه ها، تفکرات و سبک های زندگی را دستخوش تغییر نموده است.

وی افزود: در این روزهای تلخ و غم انگیز کرونایی، در کنار هم بودن اعضای خانواده که کانون آن همیشه برای ما بسیار با اهمیت است و تمرینی آموزنده به ویژه برای فرزندان و برای افزایش صمیمیت و همدلی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی بیان نمود: در این راستا جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران همچنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده اجرا می گردد.

تقویت نقش دختران

وی همچنین اهداف کیفی این جشنواره را تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پسا کرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه های جذاب و تأثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا دانست.

رمضانی مخاطبان این جشنواره را دانش آموزان دختر تمام دوره های تحصیلی بیان نمود و رشته های جشنواره را هنرهای تجسمی، عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی، فیلم بلند، داستانی و فیلم کوتاه خواند.

ارسال آثار به کانال دختران امروز در شبکه شاد

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی به مراحل شرکت در جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز اشاره نمود و گفت: با مطالعه دقیق شیوه نامه ورود به شبکه دانش آموزی شاد کانال دختران امروز و ثبت نام در جشنواره حائز اهمیت است که ارسال اثر در شبکه دانش آموزی شاد به وسیله شناسه های کاربری تعریف شده در کانال صورت خواهد گرفت تمام آثار جشنواره باید به وسیله شاد ارسال گردد و آثاری که خارج از این شیوه ارسال گردد ترتیب اثر نخواهد شد.

رمضانی بیان نمود شروع ثبت نام در فرایند اولین جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز روز چهارشنبه 30 مهر ماه بوده است.

وی در سرانجام مهلت ارسال آثار را 17 دی ماه دانست و بیان نمود اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بزرگداشت مقام زن در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دختران دانش آموز آثار خود را به کانال دختران امروز در شبکه شاد ارسال نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران دانش آموز آثار خود را به کانال دختران امروز در شبکه شاد ارسال نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید