جولان کرونا در تیم والیبال ورامین، درخواست لغو بازی

به گزارش وبلاگ تبلت، ملاقاتهای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با برگزاری 7 ملاقات پیگیری می گردد. تیم شهرداری ورامین به علت مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود درخواست لغو بازی مقابل شهرداری گنبد را داده است. اما تا این لحظه تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ مبنی بر لغو این بازی گرفته نشده است.

جولان کرونا در تیم والیبال ورامین، درخواست لغو بازی

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در تبادل نظر با وبلاگ تبلت درباره شرایط تیمش گفت: تقریباً سه بازیکن سالم داریم. همه بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و فدراسیون پاسخی به ما نمی دهد و هر ساعت یک نظر اعلام می نماید.

وی اضافه نمود: فدراسیون والیبال یا باید این شرایط را بپذیرد که تیم ها صادقانه رفتار نمایند یا تیم ملی را در اولویت قرار دهد. متأسفانه فدراسیون هیچ اهمیتی به لیگ برتر نمی دهد و تمام اقدامات برای تیم ملی می باشد. در صورتی که اگر لیگ دچار مشکل گردد و یا بازیکنان بیمار شوند، صدمه اصلی را در ادامه تیم ملی خواهد خورد.

خداپرست تأکید کرد: چند تیم دیگر نیز به کرونا مبتلا شدند اما تا این لحظه فقط تیم ورامین اقدام نموده است و فدراسیون نمی تواند از این موضوع چشم پوشی کند. شب گذشته به ما اعلام کردند یا باید با 6 بازیکن به زمین بروید و یا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شوید!

سرمربی تیم شهرداری ورامین ادامه داد: قرار است تا ظهر نتیجه نهایی را به ما اعلام نمایند. اگر قرار باشد تیم ما را سه بر صفر بازنده اعلام نمایند ما نیز در زمین حاضر می شویم و تبعات آن با فدراسیون است.

وی گفت: یک بار لیگ را به خاطر تیم سیرجان در مسابقات جام باشگاه ها که هیچ دستاوردی برای ما نداشت به مدت 18 روز تعطیل کردیم. اما حال که پای سلامتی بازیکنان در میان است، اقدامی نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جولان کرونا در تیم والیبال ورامین، درخواست لغو بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان کرونا در تیم والیبال ورامین، درخواست لغو بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید