خبرنگاران سرمربی گل گُهر: فوتبال باید زندگی با کرونا را بیاموزد

به گزارش وبلاگ تبلت، اصفهان-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال گل گُهر سیرجان با ابراز خرسندی از برگزاری دیدارهای باقی مانده لیگ برتر کشور گفت: فوتبال باید یاد بگیرد با ویروس کرونا کنار بیاید و به زندگی خود ادامه دهد.

خبرنگاران سرمربی گل گُهر: فوتبال باید زندگی با کرونا را بیاموزد

مجیدی جلالی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با سپاهان اصفهان که به صورت مجازی برگزار گردید، گفت: در شرایط کرونایی نباید انتظار داشت که همه چیز در فوتبال 100 درصد ایمن باشد چون چنین چیزی غیرممکن است.

وی با بیان اینکه شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا در دنیا غیرقابل پیش بینی بود، اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا مانند سایر فعالیت ها، دنیای فوتبال هم 2 - 3 ماه تعطیل شد ولی عاقبت معین شد که با تعطیل کردن، ویروس کرونا از بین نمی رود و فضا دوباره بر روی فوتبال گشوده شد.

جلالی توضیح داد: با توجه به شیوع این بیماری، مردم زندگی کردن با کرونا را آموختند و فوتبال نیز از این قاعده مستثنا نیست زیرا کرونا تجربه جدیدی بود و همه دنیا با آن درگیر بودند.

سرمربی تیم گل گهر با بیان اینکه تیم ما زمانی که بازی های لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد در بهترین شرایط خود بسر می برد، اضافه کرد: با این حال تمام کوشش خود را در بازی فردا خواهیم کرد و نباید توقع داشت همان کیفیت را بعد از سه ماه ارائه بدهیم چون کار سختی است.

وی با اشاره به شرایط جسمی و روحی بازیکنان خود برای ملاقات فردا مقابل سپاهان اصفهان توضیح داد: تیم ما در آمادگی خوبی است، شرایط جسمی بازیکنان بد نیست و بیشتر مشکل ما در کارهای تیمی بود و کوشیدیم در چهار بازی تدارکاتی به شرایط خوبی برسیم .

جلالی با بیان اینکه به بازی های لیگ برتر امیداورم و تیم ما با آماده آغاز بازی هاست، اضافه کرد: بازیکنان ما برای اینکه بتوانند بازی های خوبشان را انجام دهند و بتوانند صندلی خوبی در جدول کسب و دل طرفدارانشان را شاد نمایند، فوق العاده مصمم هستند.

وی در ادامه با قدردانی از میزبانی خوب تیم سپاهان گفت: بازی با هیچ تیمی آسان نیست و در لیگ بازی راحتی نداریم 9 ملاقات پیش روی تیم ماست که در هر باز امتیاز می خواهیم و باید به این خواسته خود برسیم .

ملاقات تیم های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان بعد از نزدیک به چهار ماه تعطیلات کرونایی لیگ برتر فوتبال، ساعت 20:45 دقیقه دوشنبه 9 تیر در استادیوم نقش دنیا برگزار خواهد شد.

این ملاقات به دلیل بیماری کرونا با محدودیت حضور طرفداران، وبلاگ تبلت و عکاسان ورزشی همراه است.

هم اکنون تیم سپاهان با 37 امتیاز در رده دوم و تیم گل گهر سیرجان با 19 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی گل گُهر: فوتبال باید زندگی با کرونا را بیاموزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی گل گُهر: فوتبال باید زندگی با کرونا را بیاموزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید