تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز محکوم به پیروزی است

به گزارش وبلاگ تبلت، علی اصغر کلانتری عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی فجر و صنعت نفت آبادان اعلام کرد: از رسانه های استان فارس تشکر ویژه ای می کنم چون حمایت ویژه ای برای موفقیت فجر اجرا شده است.

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز محکوم به پیروزی است

وی اضافه نمود: رفاقت دیرینه ای میان ورزشکاران فارس و آبادان وجود داشته و خاطرات بسیار خوبی میان ورزشکاران فارس و آبادان وجود دارد.

او ادامه داد: نفت آبادان مسائل متعددی داشت ولی علیرضا منصوریان توانست تیم را مدیریت نموده و جایگاه خوبی برای تیم ایجاد کند.

کلانتری یادآورشد: ما محکوم به پیروزی هستیم و این پیروزی قابل دسترس است و با توجه به بازیکن هایی که جذب شده است امید است تیم فجر بتواند نتایج خوبی کسب کند این در حالی است که در بازی قبل نیز تیم ما دچار ناهماهنگی بود ولی این مسائل رفع شده است.

وی اضافه نمود: تیم فجر مجموعه ای بسیار خوب است و با حمایت از تیم فجر می توان جامعه ورزشی استان را شادمان کرد این در حالی است که پورغلامی نیز به مجموعه مدیریت تیم اضافه شده و فجر به لحاظ مدیریت فنی تیم نیز تقویت شده است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: با توجه به تمرین های که اجرا شده است فجر در پی بازی هجومی است و در کوشش است تا یک بازی با موقعیت های گل متعدد داشته باشد.

او اضافه نمود: با توجه به منابع اقتصادی که در دسترس تیم فجر است نسبت به جذب بازیکن اقدام شد و کوشش شد برترین گزینه های موجود در لیگ برای فجر جذب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز محکوم به پیروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز محکوم به پیروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید