برای پیروزی مقابل هورسان می جنگیم، تیم تقویت نشد

به گزارش وبلاگ تبلت در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ورامین و هور سان رامسر از ساعت 16 روز یکشنبه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. تیم شهرداری ورامین با 5 پیروزی و 17 امتیاز دور رفت مسابقات را در حالی به انتها رساند که در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار داشت.

برای پیروزی مقابل هورسان می جنگیم، تیم تقویت نشد

ساسان خداپرست در تبادل نظر با وبلاگ تبلت درباره تغییرات نیم فصل در تیم شهرداری ورامین گفت: متأسفانه علی رغم صحبت هایی که با مسئولین ورامین داشته ایم و قول جذب 2 بازیکن را گرفته بودیم اما در زمان تحقق این امر مسئولان موافقت نکردند و درنهایت نتوانستیم تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: تیم هورسان رامسر را نمی توانیم به خوبی بررسی کنیم چراکه این تیم تغییرات زیادی در بدنه تیم و نیز کادر فنی خود اعمال نموده است. در دور رفت توانستیم آن ها را شکست دهیم اما در بازی برگشت با تیم کاملاً متحول شده ای روبرو خواهیم شد.

وی تاکید نمود: هورسان رامسر در نیم فصل تیم خود را تقویت نموده است. این بازی برایمان مهم است و به زمین می رویم که بجنگیم. تغییرات در نتیجه می تواند تاثیرگذار باشد اما همه چیز بستگی به روز بازی دارد و درواقع روز بازی بسیار مهم است. برای پیروزی کوشش خودمان را خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای پیروزی مقابل هورسان می جنگیم، تیم تقویت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای پیروزی مقابل هورسان می جنگیم، تیم تقویت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید