باید از این هفته نتایج مان با سبک بازی مان همخوانی داشته باشد

به گزارش وبلاگ تبلت، سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: ذوب آهن تیم باهویتی است و کوشش می کنیم بازی خوبی برابرشان به نمایش بگذاریم.

باید از این هفته نتایج مان با سبک بازی مان همخوانی داشته باشد

به گزارش وبلاگ تبلت از اصفهان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران پیش از ملاقات برابر ذوب آهن گفت: بازی حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد، مطمئنا بازی سختی مقابل ذوب آهن یکی از ریشه دارترین تیم های لیگ برتر و دارای هویت در فوتبال ایران خواهیم داشت.

وی گفت: پس از ملاقات مقابل پرسپولیس، تمام اقدامات و تمرینات لازم را برای بازی با ذوب آهن انجام دادیم، از آنجا که فرصت بازی ها محدود و نزدیک به هم است دیگر نمی توانیم تمرینات تاکتیکی زیادی انجام دهیم، اما از لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران گفت: صحبت های لازم را درخصوص بازی با ذوب آهن با بازیکنانمان انجام دادیم، مصمم هستیم فردا یک ملاقات خوبی بتوانیم برابر حریف انجام دهیم.

عنایتی گفت: ضمن اینکه مصدومیت بازیکنانمان در چند هفته اخیر به ما ضربه زد و محمد قاضی، داریوش شجاعیان، روح الله باقری و محمد ستاری را برای این ملاقات در اختیار نخواهیم داشت، اما کوشش می کنیم با جایگزینی بازیکنان دیگر که کیفیت خوبی دارند با تمام توانمان برای تغییر رتبه مان در جدول نمایش خوبی ارائه دهیم.

وی گفت: نتایج بازی های اخیرمان با سبک نمایش مان همخوانی ندارد، اما امیدوارم بتوانیم از این هفته نتایج مان را نیز بهبود بخشیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: پس از ملاقات برابر پرسپولیس صحبت های زیادی درخصوص گل دوم ما مطرح شد، اما هیچکس به گل دوم پرسپولیس در دقیقه 94 که کاملا خطا بود نپرداخت، گلی که سه امتیاز ما را به یک امتیاز تبدیل کرد.

کسی در این مورد صحبت نمی کند، برای پرسپولیس جنجال راه می اندازند، اما مگر سایر تیم ها حق ندارند؟ باید حق را به حقدار بدهیم. مظلوم نمایی دیگر کافی است، دوستان به این موارد نیز بپردازند و همه چیز را شفاف نمایند. همه ما در فوتبال زحمت می کشیم و دوست داریم نتیجه بگیریم.

عنایتی گفت: من نمی خواهم دیگر درخصوص داوری صحبت کنم، اگر تیمی مانند تیم ما تماشاگرانش کم باشند، اما قرار نیست حقی از ما ضایع گردد. هرکس کار خودش را انجام دهد بهتر است و هر تیمی حقش است در زمین نتیجه بگیرد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "باید از این هفته نتایج مان با سبک بازی مان همخوانی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از این هفته نتایج مان با سبک بازی مان همخوانی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید