ابزار سفر: دوربین اکشنی که فیلم های خود را تدوین می نماید

به گزارش وبلاگ تبلت، گراوا (Graava) اولین دوربین فیلمبرداری اکشن است که از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد و تدوین فیلم ها را برای شما آسان تر می نماید. برای آشنایی بیشتر با این دوربین با خبرنگاران همراه باشید.

ابزار سفر: دوربین اکشنی که فیلم های خود را تدوین می نماید

گراوا(Graava) یک دوربین اکشن است که از هوش مصنوعی برای شناسایی و تدوین اتوماتیک برترین لحظات شما استفاده می نماید. این دوربین به مقدار ای باهوش است که بتواند برترین تدوین گر برای ویدیوهای شما باشد. بعلاوه، کوچک بودن دوربین امکان جابه جایی آسان را فراهم می نماید.

تدوین ویدیو با استفاده از برنامه های قدیمی کاری بس سخت و خسته کننده به نظر می رسد ـ گاهی فراوری یک دقیقه محتوا ممکن است ساعت ها وقت شما را بگیرد، اما گراوا این مشکل را به آسانی حل نموده است. این دوربین از هوش مصنوعی و سنسور اطلاعاتی برای شناسایی برترین صحنه ها و لحظات فیلم برداری شده بهره می برد و به صورت اتوماتیک فیلم را تدوین می نماید.

بنابراین، پس از یک روز فیلمبرداری، می توانید تنها صحنه ها و لحظاتی را ببینید که واقعا برای شما اهمیت دارند. به راحتی می توانید زمان کل ویدیو خروجی را به دستگاه بدهید و گراوا خود، فیلم را براساس مدت زمانی که تنظیم نموده اید به شما تحویل خواهد داد. حتی می توانید فیلم دو یا چند دوربین گراوا را تلفیق کنید و فیلمی از زوایای مختلف داشته باشید.

ویژگی های دوربین

  • مقدار و وزن دوربین: 44 در 65 در 22 / 60 گرم
  • کیفیت فیلمبرداری: 1080p HD/ 720p
  • کیفیت عکس: 8 مگاپیکسل
  • باتری لیتیومی 1400 میلی آمپری
  • قابلیت شارژ وایرلس
  • ضدآب

اپلیکیشن گراوا برای گوشی های اندروید و ios موجود است، دارای فضای دخیره سازی ابری، آلارم حادثه، سیستم ضبط اتوماتیک با حرکت و استفاده از گوشی همراه و کنترل کامل دوربین است.

ابزار سفر دوشنبه ها و چهارشنبه ها، ساعت 11:59 شب در وبلاگ تبلت منتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در وبلاگ تبلت مراجعه کنید.

منبع: کجارو / graava.camera

به "ابزار سفر: دوربین اکشنی که فیلم های خود را تدوین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: دوربین اکشنی که فیلم های خود را تدوین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید