شروع اردوی فرنگی کاران برای حضور در گزینشی المپیک از 10 اسفند

به گزارش وبلاگ تبلت، بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات قهرمانی آسیا، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک از 10 اسفند ماه شروع خواهد شد.

شروع اردوی فرنگی کاران برای حضور در گزینشی المپیک از 10 اسفند

به گزارش وبلاگ تبلت، تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عصر روز شنبه با پروازی مستقیم راهی دهلی خواهد شد تا طی روزهای 29 و 30 بهمن مسابقات خود را پشت سر بگذارد.

پویا ناصرپور در 55 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در 60 کیلوگرم، میثم دلخانی در 63 کیلوگرم، حسین اسدی در 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در 72 کیلوگرم، پژمان پشتام در 77 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در 82 کیلوگرم، بهروز راهنمایی در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم، امین میرزازاده در 130 کیلوگرم نفرات اعزامی تیم فرنگی به هندوستان را تشکیل می دهند.

این درحالی است که با وجود اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا، تمرینات فرنگی کاران در تهران زیر نظر باقی اعضای کادرفنی دنبال خواهد شد.

دور جدید تمرینات برای غیرآسیایی ها از 25 بهمن در خانه کشتی شهیدصدرزاده شروع می شود. تیم آسیایی نیز دوم اسفند به ایران بازمی شود و با نظر کادرفنی تیم ملی، از دهم اسفند دور جدید تمرینات برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک شروع می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع اردوی فرنگی کاران برای حضور در گزینشی المپیک از 10 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی فرنگی کاران برای حضور در گزینشی المپیک از 10 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید