بسکتبال

تیم ملی بسکتبال پیر شده، بازیکنی که به تیم لطمه بزند حذف می شود

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال که از بهمن ماه سال 96 با هدایت مهران شاهین طبع در مسابقات آسیایی، جهانی، المپیک و ... شرکت داشت از این پس مصطفی هاشمی را به نام سرمربی در راس خود خواهد داشت.

11 شهریور 1400

رقیبان تیم بسکتبال جوانان در جام جهانی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، گروه بندی جام جهانی جوانان در امسال میلادی شامگاه پنجشنبه انجام شد.

29 مرداد 1400

خبرنگاران علی نژاد: جذابیت فینال لیگ بسکتبال به پیشرفت این رشته کمک می کند

تهران- خبرنگاران- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فینال بسیار جذابی دیدیم و به طور قطع اینگونه بازی ها به بسکتبال کشورمان کمک زیادی می کند.

27 اردیبهشت 1400

فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد

به گزارش خبرنگاران، به خاطر شیوع و گستردگی ویروس کرونا، کنفدراسیون بسکتبال آسیا برگزاری متمرکز دیدارهای پنجره دوم و سوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا را در برنامه قرار گرفته است.

20 دی 1399

نیکخواه بهرامی: کامرانی یک رهبر واقعی بود، تنها فادی الخطیب را مقابل خودم می دیدم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران از مهدی کامرانی گارد رأس پیشین این تیم به عنوان یک رهبر واقعی یاد کرد.

1 مهر 1399

رای فدراسیون بسکتبال عوض نشود در لیگ حاضر نمی شویم

آقا مولایی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در نشست خبری که بصورت لایو برگزارشد گفت: تا زمانی که موضوع بسکتبال گرگان معین تکلیف نشود، تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر شرکت نمی کند.

23 خرداد 1399

دالاس، ماراتن 171 دقیقه ای را از شیکاگو برد

به گزارش خبرنگاران، تیم های بسکتبال شیکاگو بولز و دالاس ماوریکس بامداد امروز چهارشنبه دیداری جذاب و نفسگیر را مقابل دیدگان 22 هزار و 42 تماشاگر سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو برگزار کردند که در سرانجام تیم دالاس با حساب 132 بر 129 میزبان خود را پشت سر گذاشت.

17 اردیبهشت 1399