(ویدئو) واژگونی مرگبار اتوبوس فوتسالیست ها در پی بهمن

به گزارش وبلاگ تبلت، مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: درپی سقوط بهمن درجاده کرج - چالوس سرنشینان یک دستگاه اتوبوس گرفتار شدند که توسط عوامل امدادی این استان نجات یافتند.

(ویدئو) واژگونی مرگبار اتوبوس فوتسالیست ها در پی بهمن

محمدرضا فلاح نژاد در این باره گفت: بامداد امروزشنبه در پیچ سرهنگ جاده چالوس، بهمنی از برف به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد کرد و باعث واژگونی اتوبوس و سقوط آن از ارتفاع حاشیه جاده به پایین شد. این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت 19 نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

دکتر مهرداد بابایی رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی البرز گفت: برای امدادگری به حادثه دیدگان هشت دستگاه اتوبوس به محل حادثه اعزام شدندکه 14 نفر از مصدومان به بیمارستان شهید مدنی و پنج نفر به بیمارستان امام علی (ع) کرج منتقل شدند.

او اضافه کرد: خوشبختانه شرایط عمومی تمام مصدومان خوب است.

لازم به ذکر است تیم شهرداری نوشهر یکی از تیم های حاضر درمرحله دوم لیگ 3 است که در روزهای اخیر برای برپایی اردوی تدارکاتی و هم چنین انجام چند بازی محبت آمیز با تیم های سایپا و بادران به تهران سفر نموده بود که در بازگشت به نوشهر دچار چنین حادثه ای شد.

راهنمایی این تیم بر عهده محسن بنگر بازیکن سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس است. هنوز در خبرها تعیین نشده کسی که جانش را ازد دست داده از بازیکنان یا کادر فنی یا مدیریتی تیم بوده است.

اما با توجه به مصدومیت 19 نفر به نظر می رسد بازیکنان تیم شهرداری نوشهر به دلیل سقوط اتوبوس با پایین جاده دچار مصدومیت های جدی شده اند. این در حالی است که این تیم آماده می شد تا بازی های خود را از فروردین ماه برگزار کند.

منبع: فرارو

به "(ویدئو) واژگونی مرگبار اتوبوس فوتسالیست ها در پی بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) واژگونی مرگبار اتوبوس فوتسالیست ها در پی بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید