عربستان، مجتهد: گزارش سیا درباره قتل خاشقجی همه واقعیت نیست

به گزارش وبلاگ تبلت، افشاگر اسرار آل سعود در فضای مجازی با انتشار پستی توئیتی گفت گزارشی که سیا درباره قتل جمال خاشقجی منتشر نموده همه واقعیت نیست.

عربستان، مجتهد: گزارش سیا درباره قتل خاشقجی همه واقعیت نیست

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تبلت، مجتهد افشاگر معروف اسرار آل سعود در واکنش به انتشار گزارش قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی و افشای نقش محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در این جنایت با انتشار توئیتی گفت، این گزارش درواقع محمد بن سلمان را با جزئیاتی از رفتارهای خشونت آمیز وی محکوم کرد که اغلب کسانی که منتظر انتشار گزارش مذکور بودند، انتظار آن را نداشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ تبلت بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ تبلت بخوانید. (کلیک کنید)

مجتهد در ادامه گفت، اما این مهم است که سیا اطلاعات مستقیمی از تماس ها و پیامک های میان محمد بن سلمان و خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان (برادر محمد بن سلمان) و سعود القحطانی مشاور سابق ولیعهد سعودی و ... دارد و همه واقعیت ها آن چیزی نیست که در گزارش آمده است.

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز آدینه در گزارشی درباره ترور جمال خاشقجی گفت که محمد بن سلمان با ربودن یا قتل جمال خاشقجی در استانبول موافقت نموده بود.

خاشقجی در اکتبر 2018 پس از ورود به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شد. ریاض که در ابتدا نسبت به ناپدید شدن خاشقجی اظهار بی اطلاعی می کرد، تصدیق کرد که این روزنامه نگار در داخل کنسولگری به قتل رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عربستان، مجتهد: گزارش سیا درباره قتل خاشقجی همه واقعیت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان، مجتهد: گزارش سیا درباره قتل خاشقجی همه واقعیت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید