طرح منع استفاده از خارجی ها اصلا در مجلس مطرح نیست، وزارت ورزش باید جوابگوی عملکردش باشد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تبلت، عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مطرح شدن چنین طرح هایی در مجلس مسبوق به سابقه است و هواداران باشگاه های استقلال و پرسپولیس نگران نباشند، زیرا اعضای فراکسیون ورزش این اجازه را نخواهد داد قوانینی علیه فوتبال مصوب شود.

طرح منع استفاده از خارجی ها اصلا در مجلس مطرح نیست، وزارت ورزش باید جوابگوی عملکردش باشد خبرنگاران

احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ تبلت، درباره طرح ممنوعیت استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی در باشگاه های دولتی، اظهار کرد: کنندگان در حال بازپس گیری امضا های خود از این طرح هستند و هواداران درباره این طرح و موضوع قرارداد ها نگران نباشند.

وی ادامه داد: مطرح شدن چنین طرح هایی در مجلس مسبوق به سابقه است و هواداران باشگاه های استقلال و پرسپولیس نگران نباشند زیرا اعضای فراکسیون ورزش این اجازه را نخواهد داد قوانینی علیه فوتبال مصوب شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به مسائل باشگاه استقلال، گفت: مطلوب نیست که هواداران تیم های مطرح کشور ظرف یک ماه دوبار مقابل مجلس حاضر شوند. این یعنی هواداران فوتبال پاسخ مطالبات خود را جای دیگری نگرفته اند.

قاضی زاده شرح داد: مالک باشگاه استقلال دولت و وزارت ورزش مجمع عمومی این باشگاه است، لذا وزارت ورزش باید پاسخگوی عملکردش در مقابل این باشگاه باشد.

وی با اشاره به تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس تأکید کرد: با همکاران در فراکسیون ورزش مطالبات هواداران استقلال را پیگیری می کنیم.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیش از این تجمع اقشار مختلف مقابل مجلس را داشتیم، اما حضور هواداران فوتبال مقابل مجلس جای تأسف دارد و خوشایند کنندگان مجلس نیست.

قاضی زاده هاشمی بیان نمود: امیدوارم وزارت ورزش به عنوان مالک باشگاه استقلال هر چه سریعتر مسائل را حل نماید. وزارت ورزش هم ارتباطات قوی دارد و این باشگاه متعلق به بخش خصوصی نیست. استقلال یک مالک بزرگ دارد و این در حالی است که باشگاه هایی که وابسته به برخی وزارتخانه ها هستند شرایط حمایتی آن ها از باشگاه های تابعه شان بهتر بوده است.

این کننده مجلس شورای اسلامی گفت: این مفهوم خوبی ندارد که هواداران باشگاه های مطرح تهران مجلس و خانه ملت را تنها خانه طرح اعتراضات خود بدانند. رسیدگی به این اعتراضات وظیفه اصلی دولت است و باید مسائل را حل نماید. رئیس و اعضای فراکسیون ورزش مجلس این مسائل را در وزارت ورزش پیگیری کنند.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با اشاره به اینکه گفته شده کنندگان مجلس با طرح سوال از وزیر مشکل دارند، اصلا درست نیست، تأکید کرد: سوال از مسعود سلطانی فر در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شده است در یک مرحله نیز وزیر برای پاسخگویی در کمیسیون حاضر شده است.

وی با بیان اینکه سوالات دیگری هم در دستور کار است، گفت: یک سوال از مسعود سلطانی فر در نوبت صحن علنی مجلس است و امیدواریم هیئت رئیسه بلافاصله بعد از بودجه سوال وزیر ورزش را در دستور صحن قرار دهد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس بیان نمود: سوالات دیگر کمیسیون هم به تدریج مطرح می شود و سلطانی فر بعد از بودجه باید به کمیسیون فرهنگی مجلس بیاید و پیرامون عملکردش در وزارت ورزش پاسخگو باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح منع استفاده از خارجی ها اصلا در مجلس مطرح نیست، وزارت ورزش باید جوابگوی عملکردش باشد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح منع استفاده از خارجی ها اصلا در مجلس مطرح نیست، وزارت ورزش باید جوابگوی عملکردش باشد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید