طرح توزیع رایگان سیم کارت دانش آموزی در سال تحصیلی جدید

به گزارش وبلاگ تبلت، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سیم کارت دانش آموزی رایگان است، گفت: فرایند توزیع سیم کارت دانش آموزی به این شکل است که افراد متقاضی، اعلام درخواست می نمایند و بر اساس آن، توزیع انجام می گردد.

طرح توزیع رایگان سیم کارت دانش آموزی در سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تبلت، محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط طرح سیم کارت دانش آموزی، اظهار کرد: طرح سیم کارت دانش آموزی از آذر سال گذشته آغاز شد و جلسات متعددی را با وزارت ارتباطات برگزار کردیم و پیش نویس آن تهیه شد که قرار است در نهایت به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و فناوری ارتباطات و اطلاعات برسد.

وی اضافه نمود: این سیم کارت ها یکسری قابلیت ها دارد که مدنظر وزارت آموزش و پرورش است و به والدین هم یک سری قابلیت ها داده می گردد که بتوانند نظارت نمایند.

حبیبی درباره نحوه توزیع سیم کارت دانش آموزی گفت: این سیم کارت ها رایگان است اما توزیع عمومی ندارد و کسانی که متقاضی هستند، درخواست می دهند یعنی افراد متقاضی، اعلام درخواست می نمایند و بر اساس درخواست، توزیع انجام می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر همه دانش آموزان متقاضی سیم کارت باشند، امکان دریافت دارند؟، اظهار کرد: وزارت ارتباطات برای تأمین آن، اعلام آمادگی نموده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان توزیع سیم کارت دانش آموزی، گفت: به محض امضای طرح، توزیع سیم کارت آغاز می گردد و برنامه ریزی ما این است که دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، سیم کارت دانش آموزی را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح توزیع رایگان سیم کارت دانش آموزی در سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح توزیع رایگان سیم کارت دانش آموزی در سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید