خبرنگاران تکمیل جاده چابهار- میلک موجب توسعه مالی سیستان و بلوچستان میشود

به گزارش وبلاگ تبلت، چابهار- خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل جاده 2 بانده چابهار- میلک موجب توسعه مالی، جهش حمل و نقل و سهولت در جابجایی کالا و مسافر در سیستان وبلوچستان می گردد.

خبرنگاران تکمیل جاده چابهار- میلک موجب توسعه مالی سیستان و بلوچستان میشود

به گزارش وبلاگ تبلت مشخص الدین سعیدی روز سه شنبه در شورای اداری نیکشهر اظهارداشت: با نگاه مثبت و پیگیری اصولی مسائل و همدلی مردم و مسوولان می توان به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر باید عادلانه نگاه مثبت داشته باشد و نباید نیرو بنام نیکشهر استخدام و به ایرانشهر منتقل گردد.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ارتقای دهستان هیچان به بخش را خواهان شد و گفت: پیگیری های فرمانداری، استانداری و مسوولان می تواند مثمر ثمر باشد.

وی به رشد اعتبارات نیکشهر نسبت به سایر شهرها اشاره و اضافه نمود: این شهرستان نیروی انسانی توانمندی دارد که توانسته اند در توسعه منطقه موثر باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز گفت: کوشش برای حل مسائل حوزه سلامت نیکشهر در حال اجرا است و قطعا بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان جوابگوی حجم بالای جمعیت منطقه را ندارد.

کامران کردی اظهارداشت: مرکز غربالگری سرطان، مرکز جامع سلامت و دهها پروژه بهداشتی درمانی نیکشهر در حال ساخت است که امیدواریم تا سال آینده تکمیل شوند.

فرماندار نیکشهر نیز بر توجه بیشتر به عمران و آبادانی منطقه تاکید نمود و اضافه نمود: حوزه بهداشت و درمان این شهرستان احتیاجمند توجه بیشتر است.

ضیاالحق هاشمزهی بیان نمود: راه مته سنگ به چانف و کهیری، جاده چاهان زرآباد، محور تابکتل به هنزم و زیردان باید هر چه سریعتر تکمیل گردد.

رییس شورای اسلامی شهر نیکشهر نیز اظهارداشت: پل ورودی شهر نیکشهر از طرف ایرانشهر بیش از پنج سال نیمه تمام مانده که احتیاج است هر چه سریعتر معین تکلیف گردد.

سیداکبر امیری به مسائل بی آبی و طولانی شدن تکمیل پروژه های حوزه آب اشاره نمود و اضافه نمود: 60 درصد آب مردم شهر نیکشهر بصورت پمپاژ مستقیم از چاه به لوله های مشترکان آب انتقال پیدا می نماید که احتیاج است مخزن پنج هزار مترمکعبی احداث گردد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر نیز گفت:دهکده گردشگری هیچان مصوب شده و بعضی مناطق گردشگری نظیر گرگان راه دسترسی ندارند و احتیاج به آسفالت 25 کیلومتر راه است.

خیرالنسا امیری توضیح داد: نیکشهر با بیش از پنج هزار سال قدمت احتیاج به ساخت موزه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تکمیل جاده چابهار- میلک موجب توسعه مالی سیستان و بلوچستان میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکمیل جاده چابهار- میلک موجب توسعه مالی سیستان و بلوچستان میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید