خبرنگاران ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد

به گزارش وبلاگ تبلت، تهران- خبرنگاران- معاون سخنگوی کاخ سفید گفت که ترامپ روز شنبه در رای گیری زودهنگام ایالت فلوریدا رای خود را به صورت حضوری به صندوق می اندازد.

خبرنگاران ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد

به گزارش تارنمای خبری هیل، جاد دییر معاون سخنگوی کاخ سفید پنجشنبه شب گفت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 در ایالت فلوریدا که به عنوان محل اقامت خود معرفی نموده، به صورت حضوری به صندوق می اندازد.

ایالت فلوریدا به دلیل شیوع کرونا رای گیری زودهنگام را از روز دوشنبه این هفته شروع نموده و یکی از ایالت هایی است که انتظار می رود در نتایج انتخابات معین نماینده باشند. به گفته تارنمای هیل، در این ایالت در روز اول رای گیری 350 هزار رای به صندوق انداخته شد که نسبت به انتخابات پیشین، یک رکورد محسوب می گردد.

مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا نیز پس از به تاخیر انداختن سفر خود، روز آدینه در ایالت محل اقامت خود، ایالت ایندیانا، رای خود را به صورت حضوری به صندوق می اندازد.

ترامپ و ستاد انتخاباتی او، رای دهندگان را در ایالت های مثل فلوریدا تشویق به رای دادن زودهنگام نموده اند تا فاصله ای را که میان آن ها و دموکرات ها در رای گیری زودهنگام ایجاد شده، پر نمایند.

این در حالی است که ترامپ خود به رغم گواهی کارشناسان مبنی بر نبود تقلب چشم گیری در رای گیری پستی، به نقدها گسترده از این نوع رای گیری، خواستار عدم استفاده از آن بوده است.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیشین در سال 2016 با کسب 113 هزار رای در ایالت فلوریدا پیروز شد و این ایالت در انتخابات این دوره نیز از ایالت هایی به شمار می رود که ترامپ برای پیروزی باید اکثریت آرای آن را به دست آورد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید