استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد

به گزارش وبلاگ تبلت، مدیر تیم فوتبال نساجی در گفتگویی گفت که باشگاه استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد.

استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تبلت،ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی پس از حضور در ساختمان سازمان لیگ، در خصوص شرایط نساجی و امکان تعطیلی لیگ گفت: ما پیگیر همین قضیه بودیم و فکر نمی کنم لیگ تعطیل گردد چرا که امروز نیز اعلام شد تعطیلی در کل کشور اعمال نخواهد شد. به همین علت ما روز سه شنبه راهی قائمشهر می شویم تا برای ملاقات با تراکتور آماده شویم.

وی ادامه داد: تغییراتی در چمن استادیوم شهید وطنی داده شده است و هنوز آنجا کاملا آماده نیست و ما هم به نوعی مهمان محسوب می شویم. دو جلسه تمرین می کنیم تا برای ملاقات پنج شنبه مقابل تراکتور آماده شویم.

سیف الله پور در ادامه گفت: یک ملاقات محبت آمیز در مقابل تیم پیکان انجام دادیم که بازی خوبی بود. ان شالله این فرایند موفقیت تیم و 11 هفته شکست ناپذیری تیم ادامه پیدا کند.

مدیر تیم فوتبال نساجی در خصوص مشکل محمود فکری با این باشگاه گفت: مشکل ایشان حل شده و در اختیار بخش حقوق باشگاه نساجی است و کمیته مشخص شرایط خبرهایی را منتشر کرد. ما اکنون منتظر باشگاه استقلال برای روشن شدن شرایط محمود فکری هستیم.

وی در خصوص نوع ادعای خود از باشگاه استقلال گفت: ما با استقلال دعوایی نداریم. آقای فکری برای نساجی زحمت کشیده است و از طرفی باشگاه نساجی برای آقای فکری خوب بوده است. اکنون بحث حقوقی مطرح است ولی تا جایی که من در جریان هستم، باشگاه نساجی به دنبال احقاق حق خودش است. بندی در قرارداد آقای فکری است که استقلال باید مبلغی را برای دریافت رضایت نامه به نساجی پرداخت کند که این کار را انجام نداده است.

سیف الله پور در خصوص راهکاری برای جمع کردن این پفراینده و به وجود نیامدن مسئله ای برای دو طرف شرح داد: برای باشگاه نساجی که قطعا مسئله ای پیش نمی آید. با توجه به اینکه استقلال یک مربی کاربلد را گرفته، حق باشگاه نساجی را پرداخت کند.

مدیر نساجی درباره شرایط حنیف عمران زاده و شرایط او نیز گفت: شرایط عمران زاده نیز مانند محمود فکری است و باید ببینیم نظر کمیته مشخص شرایط در خصوص آقای عمران زاده چه خواهد بود.

سیف الله پور درباره اضافه شدن فردی به کادرفنی نساجی گفت: تا به امروز که من با آقای فاضلی در ارتباط بودم، چیزی در این خصوص به من نگفتند ولی هر آنچه که آقای فاضلی برای موفقیت نساجی بخواهد، قطعا انجام می دهیم. از کار ایشان راضی هستیم. ایشان هر روز به صورت جدی کارشان را انجام می دهند و کادرفنی با انگیزه ای در اختیار دارد. امیدوارم مربیان جوان جواب اعتماد مدیران را بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید مبلغ رضایت نامه فکری را بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید