استراتژی پرسپولیس برای جای خالی رادو، هندوانه در بسته ممنوع؟

به گزارش وبلاگ تبلت، خبرنگاران ورزشی: استراتژی کادر فنی پرسپولیس برای جذب دروازبان در نیم فصل معین شد.

استراتژی پرسپولیس برای جای خالی رادو، هندوانه در بسته ممنوع؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول واقع شده است. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر صفربه فزونی رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار وبلاگ تبلت ورزشی، با نزدیک شدن سرانجام نیم فصل لیگ برتر حدس ها درخصوص جذب یا خروج بازیکنان روز به روز بیشتر می گردد.

پرسپولیس در فصل جابجایی نیم فصل با توجه به جدایی حامد لک در پی جذب یک دروازبان است و بر همین اساس گزینه هایی مانند علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و پیغام نیازمند مطرح شد که هر کدام از اسامی یاد شده به نوعی موانعی برای حضورشان در جمع شاگردان گل محمدی وجود دارد. با این حال اگر آنها بتوانند رضایتنامه خود را دریافت نمایند این شانس را دارند که پرسپولیسی شوند.

هر 3 این گلرها سابقه همکاری با کادر فنی پرسپولیس را دارند و از این حیث آنها کاملاً به روحیه این سنگربان ها آشنا هستند. نکته مهم دیگر اینکه یحیی گل محمدی میخواهد لک را از حالت بدون جانشینی خارج کند تا با 2 سنگربان آماده وارد رقابت ها گردد.

یحیی گل محمدی روز گذشته در واکنشی به جذب دروازبان در نیم فصل گفت: اصلاً هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه برای جذب بیرانوند نداشتیم. ما یک دروازه بان آماده داریم که حامد لک است و همه می دانند که چقدر به او اعتماد و اعتقاد داریم. ان شاءالله در چند روز آینده هم در پی تمدید قرارداد با او هستیم و دروازه بان اصلی ما حامد لک است. اسامی دیگری هم که در رسانه ها یا فضای مجازی مطرح می گردد، درست نیست.

با این حالی در شرایط فعلی طبیعی است که یحیی گل محمدی تمایلی برای حرکت چراغ روشن جابجاییی نداشته باشد.

البته کادر فنی پرسپولیس میخواهد با بالا بردن روحیه حامد لک و اتخاذ تمرینات روحی و انگیزشی قصد حفظ سنگربان اول خود را دارد، باید دید حامد لک می تواند عملکرد فصل حضورش را در پرسپولیس انجام دهد تا کادر فنی سرخ پوشان جذب دروازبان نو را از برنامه خارج کند؟ البته وبلاگ تبلت ورزشی در گزارشی به این موضوع پرداخته بود.

طبق پیگیری ها کادر فنی در حال آنالیز گزینه های مورد نظر است و با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان در نیم فصل با باشگاهها قرار دارند گزینه های زیادی برای جذب و پر کردن جای خالی بوژیدار رداوشوویچ وجود ندارد و اما چند گزینه به گل محمدی پیشنهاد شده است که با اعلام منابع خبری بعد از بازی هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به ترتیب اولویت با بازیکنان و باشگاههای مورد نظر وارد مذاکره خواهند شد.

منبع: رکنا

به "استراتژی پرسپولیس برای جای خالی رادو، هندوانه در بسته ممنوع؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی پرسپولیس برای جای خالی رادو، هندوانه در بسته ممنوع؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید