آمریکا از حضور در مسابقات جهانی کشتی انصراف داد

به گزارش وبلاگ تبلت، مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کردند تصمیمی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان نخواهند داشت.

آمریکا از حضور در مسابقات جهانی کشتی انصراف داد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تبلت، 21 مهرماه بود که پایان پس از کش وقوس های فراوان اتحادیه دنیای کشتی با اعلام به فدراسیون های عضو، از برگزاری رقابت های دنیای کشتی بزرگسالان دنیا در آذرماه امسال طی روز های 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان اطلاع داد.

بر اساس اعلام اتحادیه دنیای70 درصد تیم ها و ورزشکاران دوره قبل برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند. همچنین با توجه به اطلاعات دریافتی 9 تیم از 10 تیم برتر دوره پیش نیز در این مسابقات حاضر خواهند بود.

با این حال فدراسیون کشتی آمریکا با درج خبری بر روی سایت رسمی خود از عدم حضور تیم های کشتی این کشور در این مسابقات اطلاع داد.

بر این اساس کمیته اجرایی کشتی ایالات متحده که به نمایندگی از هیئت مدیره فدراسیون کشتی آمریکا عمل می نماید در جلسه ای که دیروز برگزار گردید، تصمیم بر این گرفت که به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی ناشی از همه گیری ویروس کرونا در دنیا تیم های کشتی این کشور از حضور در رقابت های دنیای صرف نظر نمایند.

بروس بومگارتنر، رییس فدراسیون کشتی ایالات متحده آمریکا در این زمینه گفت: سلامت و ایمنی ورزشکاران، مربیان و کارکنان ایالات متحده همواره مسئله شماره یک کشتی است. کمیته اجرایی پس از آنالیز داده های به روز شده پزشکی، علمی و دولتی و فراهم آوردن فرصتی برای ورود ورزشکاران و ذینفعان، به این نتیجه رسید که سازماندهی هیئتی برای سفر به مسابقات دنیای بزرگسالان و شرکت در این رقابت ها به نفع همه افراد درگیر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمریکا از حضور در مسابقات جهانی کشتی انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا از حضور در مسابقات جهانی کشتی انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید